freddie Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Tycker det Ă€r sĂ„ trevligt nĂ€r folk presenterar sej. * Fredrik, 28 Ă„r, Malmö * Föredrar hĂ„rdrock, fast utesluter inget annat för det. Eller...jo..HipHop * Gura & Keyboard * Tokig i VSTi, Ă€ven om 90% lĂ„ter skit Ăr tokig i powermetal och har vĂ€l varit det sen man hörde tyska Helloween i slutet av 80-talet. Jag & en polare pillar ihop just sĂ„n hĂ„rdrock via datorn sen '98. Nu har komponerandet via datorn nĂ€stan blivit en besatthet. Ibland kĂ€nns det som det Ă€r viktigare att fĂ„ ordning pĂ„ ljudet snarare Ă€n att skapa musik i sej. (NĂ„n som kĂ€nner igen sej?!) Om nĂ„n orkar sĂ„ satt vi upp en enkel hemsida i början av detta Ă„r i hopp om nĂ„t slags kontrakt av nĂ„t slag. Och vi hade tur. Kul att alla oĂ€ndliga timmar med Cubase gav nĂ„got mer Ă€n "Ăh, stĂ€ng av skiten för guds skull!!" pĂ„ fester Ă„ sĂ„nt. http://trapped-metal.cjb.net/ Ett namnbyte kommer ske men det kan vi leva med đ Iaf...trevligt att va hĂ€r med Er! Ses đ
Lundin Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 Ibland kĂ€nns det som det Ă€r viktigare att fĂ„ ordning pĂ„ ljudet snarare Ă€n att skapa musik i sej. (NĂ„n som kĂ€nner igen sej?!) Tjena Freddie o vĂ€lkommen đ ..det dĂ€r Ă€r nog en naturlig del för dom flesta..har man vĂ€l slunkit ner i trĂ€sket Ă€r det lĂ€tt att stanna kvar..och att det blir en del i skapandeprocessen... efter ett tag kĂ€nns det naturligt och man kan lĂ„ta den kreativa hjĂ€rnhalvan jobba ostört đ .. sĂ„ don't worry
Egghuvud Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 Och trevligt att ha dig hĂ€r. Snygg hemsida. đ
Nisse Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 Varmt vĂ€lkommen till forumet ska du vara! đ //Nisse
brojd Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 VĂ€lkommen! Alltid kul med fler rockers i den hĂ€r electrosörjan đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 Gött. Fler Malmöiter. VÀlkommen du med.
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 VĂ€lkommen till forumet!
freddie Postat 24 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 24 augusti 2004 Tack för vĂ€lkomnandet alla! Hoppas man kan bidra me nĂ„t vettigt hĂ€r i forumet đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 Tack för vĂ€lkomnandet alla! Hoppas man kan bidra me nĂ„t vettigt hĂ€r i forumet đ Det kan du sĂ€kert. Men ge hiphop en chans ok?
freddie Postat 24 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 24 augusti 2004 Men ge hiphop en chans ok? En hit Ă€r alltid en hit oavsett stil đ
hackeman Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 Med risk för att vara tjatig; VĂ€lkommen! đ„° Snygg hemsida! (bortsett frĂ„n den översta texten om upplösning som inte alls smĂ€lter in đ )
freddie Postat 24 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 24 augusti 2004 Med risk för att vara tjatig; VĂ€lkommen! đ Snygg hemsida! (bortsett frĂ„n den översta texten om upplösning som inte alls smĂ€lter in đ ) Tack Hackeman đ AnvĂ€nder man en lĂ€gre upplösning Ă€n den nĂ€mda sĂ„ kommer inte hela sidan med i webblĂ€sarn och eftersom sidan förmodligen kommer att ses av folk i lĂ€nder mindre utvecklade Ă€n sverige (tĂ€nker pĂ„ 14" skĂ€rmar...) sĂ„ tyckte jag att det var lika bĂ€st att göra det klart frĂ„n början. Tydligt. Visst kan sidan byggas om lite, men vem har tid med det nĂ€r man hellre sitter hĂ€r i forumet đ„°
tordA Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 oj, nu sÄg jag att du har VII Gates i lÀnklistan, Mycket god musiksmak !!
hackeman Postat 24 augusti 2004 Postat 24 augusti 2004 Med risk för att vara tjatig; VĂ€lkommen! đ Snygg hemsida! (bortsett frĂ„n den översta texten om upplösning som inte alls smĂ€lter in đ ) Tack Hackeman đ AnvĂ€nder man en lĂ€gre upplösning Ă€n den nĂ€mda sĂ„ kommer inte hela sidan med i webblĂ€sarn och eftersom sidan förmodligen kommer att ses av folk i lĂ€nder mindre utvecklade Ă€n sverige (tĂ€nker pĂ„ 14" skĂ€rmar...) sĂ„ tyckte jag att det var lika bĂ€st att göra det klart frĂ„n början. Tydligt. Visst kan sidan byggas om lite, men vem har tid med det nĂ€r man hellre sitter hĂ€r i forumet đ Ă h. Jag ifrĂ„gasatte inte faktan i sig (Ă€n om jag testade med 800x600 och kom fram till att det funkade bra i fullskĂ€rmslĂ€ge đ) utan menade snarare att det hade varit snyggare om det stĂ„tt i en fĂ€rg som passade in bĂ€ttre med den övriga designen. T.ex blygsamt grĂ„ eller sĂ„. đ„°
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.