Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ha ha haaaaa mÄste dela med mig av en hyfsat pinsam grej. Har suttit ett par dagar nu och pulat(Àr tok fÀrsk) och har skit kul. Men skulle ge mig pÄ Automationen sÄ jag sökte hÀr pÄ forumet och hittade skitbra beskrivningar. SÄ jag drar igÄng Nexus och skruvar pÄ lfo,n och automatiserar den. Men inget hÀnder. Ni skulle hört mina ramsor, Ganska barnförbjudna. Arg som f...n ger jag upp. Dan efter startar jag FL igen och det tar en minut innan jag inser vad jag gjort för fel. Har hekt enkelt inte Tryckt igÄng on knappen pÄ Masterfiltret........Doh!!!!!!

NÄn som gjort nÄt liknande?????????

Annons
Postat

SjÀlv har man jobbat ett par timmar med en lÄt.

För att sedan tröttna pÄ FL, stÀnga ner det och rutin klicka pÄ Cancel nÀr den frÄgar om man vill spara.

Och nÀr man inser sitt misstag vill man bara sÀtta sig ner och grÄta :/

Postat

Ja, Det dÀr kÀnner man igen. Det vÀrsta man har gjort Àr dock nÀr man rÄkar spara över ett projekt nÀr man börjat pÄ nÄtt annat i samma...Alltid "Save As" om man har pillat in nÄtt extra!

Postat

För att sedan tröttna pÄ FL, stÀnga ner det och rutin klicka pÄ Cancel nÀr den frÄgar om man vill spara.

Den Àr inte nÄdiga. Gör samma sak i Cubase dÄ och dÄ. Det lustiga Àr att jag direkt efter ofta Àven trycker pÄ "Delete Files" nÀr programmet frÄgar om jag vill behÄlla de inspelade ljudspÄren.

Man blir inte direkt glad nĂ€r det hĂ€nder, speciellt nĂ€r det Ă€r nĂ„got man verkligen gillar och som man suttit med i >5 timmar. 😑

Postat
Ja, Det dÀr kÀnner man igen. Det vÀrsta man har gjort Àr dock nÀr man rÄkar spara över ett projekt nÀr man börjat pÄ nÄtt annat i samma...Alltid "Save As" om man har pillat in nÄtt extra!

"Save as new file"

CTRL + N

Är lĂ€ttare Ă€n "save as", ger en ny fil med avslutande "_nr.flp"

//Nexustwins

Postat

😏 inge kul...

Postat

Jag satt i ett par timmar och slet med diverse drivrutiner och kopplade om en drös kablar för att mina panoreringar blev fel !! ... bara för att i en stund av osedvanlig klarsynthet inse att jag vĂ€nt hörlurarna fel 😏

Postat
Jag satt i ett par timmar och slet med diverse drivrutiner och kopplade om en drös kablar för att mina panoreringar blev fel !! ... bara för att i en stund av osedvanlig klarsynthet inse att jag vĂ€nt hörlurarna fel 😼

Hahahahaha

Den va bra...

Jag sitter med nÀstan samma problem hÀr...

Försöker koppla ihop Datorn till inspelningsbar DVD och TV...

Fungerar megabra om man gillar svartvita filmer 😄

PÄ Tvn i sig Àr det fÀrg men inte pÄ den inspelade filmen...

SĂ€kert nĂ„n fesig instĂ€llning jag inte tĂ€nkt pĂ„ 😏

Postat
Försöker koppla ihop Datorn till inspelningsbar DVD och TV...

Fungerar megabra om man gillar svartvita filmer 😆

PÄ Tvn i sig Àr det fÀrg men inte pÄ den inspelade filmen...

SĂ€kert nĂ„n fesig instĂ€llning jag inte tĂ€nkt pĂ„ 😳

LĂ„t mig gissa? Du skickar SVHS frĂ„n datorn och din DVD Ă€r instĂ€lld pĂ„ komposit? 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.