Jump to content
Annons

WAVES SSL


Chriskooh

Recommended Posts

Man borde förbjuda alla som INTE jobbar profesionelt med musik att köpa prylar för över 8000 med andra ord?

😄

Nej varför då?

Monitorer, bra lurar och ljudkort är ett utmärkt sätt att investera 8000 kronor i om du är hemmapulare.

Jag skulle inte rekommendera någon att bränna så mycket pengar på fyra-fem plugins om den som ska använda dem ändå inte hör skillnad på gratisalternativen och SSL-paketet - men självklart gör alla som dom vill. 🙂

Och visst kan jag erkänna att lite av detta är en provokation. Det är uppenbart att alla i denna tråd använder piratkopierat SSL och att ingen bryr sig ett smack om de tusentals timmar av utveckling som någon satsat.

Ska ni tanka hem mjukvara som alldeles uppenbart är out of your league så gör det tyst liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Nej varför då?

Monitorer, bra lurar och ljudkort är ett utmärkt sätt att investera 8000 kronor i om du är hemmapulare.

Jag skulle inte rekommendera någon att bränna så mycket pengar på fyra-fem plugins om den som ska använda dem ändå inte hör skillnad på gratisalternativen och SSL-paketet - men självklart gör alla som dom vill. 😄

Och visst kan jag erkänna att lite av detta är en provokation. Det är uppenbart att alla i denna tråd använder piratkopierat SSL och att ingen bryr sig ett smack om de tusentals timmar av utveckling som någon satsat.

Ska ni tanka hem mjukvara som alldeles uppenbart är out of your league så gör det tyst liksom.

Hehe, WORD! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle inte rekommendera någon att bränna så mycket pengar på fyra-fem plugins om den som ska använda dem ändå inte hör skillnad på gratisalternativen och SSL-paketet - men självklart gör alla som dom vill. 😄

Trodde att den här tråden handlade om hur bra vi tycker pluggarna är, inte att vi inte hörde någon skillnad på gratis pluggarna och SSL.

Hade vi inte hört skillnad så hade vi ju inte suttit här och lovordat den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle inte rekommendera någon att bränna så mycket pengar på fyra-fem plugins om den som ska använda dem ändå inte hör skillnad på gratisalternativen och SSL-paketet - men självklart gör alla som dom vill. 😄

Trodde att den här tråden handlade om hur bra vi tycker pluggarna är, inte att vi inte hörde någon skillnad på gratis pluggarna och SSL.

Hade vi inte hört skillnad så hade vi ju inte suttit här och lovordat den.

Jag tror vi missade att tråden var enbart för lovord och inte för både ris & ros?

På de flesta forumiters råmaterial kostar de mer än de smakar. Att påpeka det kan väl också vara en relevant åsikt om pluggarna?

Att jag kan höra en enorm skillnad mellan en Manley Reference Gold och en ADK A-51 behöver inte betyda att jag lovprisar den förstnämnde. I de flesta forumiters studios skulle den inte komma till sin rätt. Inte ens halvvägs...

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle inte rekommendera någon att bränna så mycket pengar på fyra-fem plugins om den som ska använda dem ändå inte hör skillnad på gratisalternativen och SSL-paketet - men självklart gör alla som dom vill. 😱

Trodde att den här tråden handlade om hur bra vi tycker pluggarna är, inte att vi inte hörde någon skillnad på gratis pluggarna och SSL.

Hade vi inte hört skillnad så hade vi ju inte suttit här och lovordat den.

Jag tror vi missade att tråden var enbart för lovord och inte för både ris & ros?

På de flesta forumiters råmaterial kostar de mer än de smakar. Att påpeka det kan väl också vara en relevant åsikt om pluggarna?

Att jag kan höra en enorm skillnad mellan en Manley Reference Gold och en ADK A-51 behöver inte betyda att jag lovprisar den förstnämnde. I de flesta forumiters studios skulle den inte komma till sin rätt. Inte ens halvvägs...

Ok ok det är ju sant det du säger, och visst är tråden både ris och ros, jag menade att de flesta här har gett den positiv kritik, jag formulerade mig lite fel. Tyckte bara att det var dumt att påstå att ingen här hör någon skillnad mellan SSL och något annat. Jag gör det i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte bara att det var dumt att påstå att ingen här hör någon skillnad mellan SSL och något annat. Jag gör det i alla fall.

Lustigt, jag kan inte se något sådant påstående här. Men du kanske bara ville tjafsa lite? 😱

De flesta forummedlemmar behöver inte Waves. De flesta forummedlemmar - eventuellt alla i just denna tråd - använder piratad mjukvara istället för att testa gratisalternativen. Och skryter om det till på köpet. 😎 Ajabaja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag kört SSL 4000 i 2veckor nu.

Man kan konstatera att det är finlir på hög nivå.

I slutändan hör inte gemene man nån skillnad i slut ändan 😕

Läste i andra tråden att du vart besviken på pluggarna,

Jag är själv lite sugen på Waves SSL 4000 pluggarna faktiskt testa dem i 5 dagar och gillade dem.

Kan köpa dem av dig om du vill sälja dem förståss.

Det räcker ju om vi gör en transfer på iLok licensen.

//S

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...