pompe Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 Tjo! undrar om några fortf använder det "gamla" forumet ? Jag är totalbesviken på nya communityn D: idgreklamer överallt och problem med att logga in och krånglig layout
Pazo Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 pompe sa: Tjo! undrar om några fortf använder det "gamla" forumet ? Jag är totalbesviken på nya communityn D: idgreklamer överallt och problem med att logga in och krånglig layout De flesta använder ju det gamla.
Kurt Cobain Postat 26 februari 2007 Postat 26 februari 2007 (redigerat) Pazo sa: pompe sa: Tjo! undrar om några fortf använder det "gamla" forumet ? Jag är totalbesviken på nya communityn D: idgreklamer överallt och problem med att logga in och krånglig layout De flesta använder ju det gamla. Och ett gäng på ett nytt forum ! Redigerat 26 februari 2007 av Kurt Cobain
Umemagnus Postat 25 april 2007 Postat 25 april 2007 Ja, riktigt trevligt, nu börjar det hänga 40-50 pers här igen!!!
Danabacken Postat 27 april 2007 Postat 27 april 2007 Börjar folk dra sig tillbaka hit nu när forumet är tillbaka, eller vad händer? 😳
lavrell Postat 27 april 2007 Postat 27 april 2007 Danabacken sa: Börjar folk dra sig tillbaka hit nu när forumet är tillbaka, eller vad händer? 😳 Ja, jag känner iaf att jag trivs bättre här och fler verkar droppa tillbaka 😄 Som jag skrev i en annan tråd känns det här forumet mer lättöverskådligt, gillar gränssnittet som fan nu när man inte sett det på ett tag.
david.roennlund Postat 5 maj 2007 Postat 5 maj 2007 Ska bli spännande att se vad Olsberg & Co pysslar med nu 😕 Hoppas det blir bra och trevligt!!
sounden Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 Danabacken sa: Börjar folk dra sig tillbaka hit nu när forumet är tillbaka, eller vad händer? 😉 Ja, känns så..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.