Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenna.

Har sökt på denna hemsida och ser till min förvåning att det inte är nån som nämnt GA TC-1. Har spelat in endel akustiska instrument med den/dom och tycker att den är riktigt trevlig. Har Ni använt den micken? Va tycker ni om den isåfall?

Annons
Postat
Tjenna.

Har sökt på denna hemsida och ser till min förvåning att det inte är nån som nämnt GA TC-1.

Verkar som det kommer fortsätta vara så 😆

Kolla med Claes, han har väl fibblat med dom flesta mikrofoner...

Postat
Tjenna.

Har sökt på denna hemsida och ser till min förvåning att det inte är nån som nämnt GA TC-1.

Verkar som det kommer fortsätta vara så 😛

I vanlig ordning, så finns även den på min testsite... 😆 I omgång 9 hittar man den.

Jag tycker faktiskt att GA TC1 låter trevligare än t ex Studio Projects TB-1, men det är ju som alltid en smaksak... 😉

Postat
Tjenna.

Verkar som det kommer fortsätta vara så 😛

I vanlig ordning, så finns även den på min testsite... 😉 I omgång 9 hittar man den.

Jag tycker faktiskt att GA TC1 låter trevligare än t ex Studio Projects TB-1, men det är ju som alltid en smaksak... 🙂

Hur låter en mick när den är trevlig? 😛

• 3 månader senare...
Postat (redigerat)
Hur låter en mick när den är trevlig? 😛

- "Du är jättebra på att spela gitarr!"

- "Du sjunger som en gud!"

- "Tillochmed Yngwie Malmsteen skulle varit avundsjuk nu!"

------------------------------

Så låter en trevlig mick!

Redigerat av sounden
  • 1 år senare...
  • 3 veckor senare...
Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag tycker TC-1 låter ok om du lyckas få en som funkar. Min första var helt död så jag fick returnera den. Knapparna på micken känns väldigt "Kalle-Anka".

Man får som sagt vad man betalar för. 😄

Postat
Jag tycker TC-1 låter ok om du lyckas få en som funkar. Min första var helt död så jag fick returnera den. Knapparna på micken känns väldigt "Kalle-Anka".

Man får som sagt vad man betalar för. 😄

Stämmer ibland. Det är inte svårt att köpa skitdyra grejer som är skit.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Man får som sagt vad man betalar för. 🙂

Och hur känns Kalle-Anka? Kväker den lika illa? 😄 Eller som man sade på 80-talet, Hobbexkvalitet. 🙂

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Man får som sagt vad man betalar för. 🙂

Och hur känns Kalle-Anka? Kväker den lika illa? 😄 Eller som man sade på 80-talet, Hobbexkvalitet. 🙂

"Alto-kvalitét" då... 🙂

Jag hade en Altocomp en gång. Den funkade som blindplåt i alla fall... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.