Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hejsan alla!

Är det nån som har erfarenhet av Northmood?

Det är en vst ROMpler, Nord Modular samplad.

Om nån har något att säga om denna synt speak now or forever hold your something something 😉

http://www.soundburst.com/northmood.html

Redigerat av Soundborn
Annons
Postat (redigerat)

Har en kompis som kör den ganska mycket. Det jag hörde och såg var inte en speciellt lång tid, men mitt första intryck kan du få ändå. 🙂

Det verkar vara en kul rompler med väldigt många tuffa syntpresets out of the box, men inte speciellt mycket Nord-karaktär över den... om du fattar vad jag menar... 😳

Redigerat av Linus
Postat
Hmmm... 😱

Försvinner liksom inte hela grejen med Nord Modular om man helt plötsligt gör en ROMpler av den??? 😱

Man tycker ju det. SÅ bra tycker jag inte den låter. Det är mest flexibiliteten som är underhållande.

Postat
Har en kompis som kör den ganska mycket. Det jag hörde och såg var inte en speciellt lång tid, men mitt första intryck kan du få ändå. 😳

Det verkar vara en kul rompler med väldigt många tuffa syntpresets out of the box, men inte speciellt mycket Nord-karaktär över den... om du fattar vad jag menar... 😕

låter spännande!

Synd att det inte fanns någon demo på den...

Postat
Hmmm... 😳

Försvinner liksom inte hela grejen med Nord Modular om man helt plötsligt gör en ROMpler av den??? 😕

jo iof...

😳

Postat
Hmmm... 😆

Försvinner liksom inte hela grejen med Nord Modular om man helt plötsligt gör en ROMpler av den??? 😏

Jo precis, det blir en grym keyboard men inte Nord-synt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.