Jump to content
Annons

Mordhot hör inte ihop med musik!


Snake

Recommended Posts

Var det fler än jag som reagerade starkt på Aftonbladet artikel igår (pappersupplagan) om den 28 årige skivbolagsdirektören som mordhotat "radiofolk" mfl?

Aftonbladet.se skriver om det HÄR

Hoppas innerligt att denna person INTE vistas på detta forum.

Redigerat av Snake
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Enligt lokala tidningen så är han 27 år och är skriven här i Skövde. Dessutom artist utöver skivbolagsdirektör.

Känns som jag borde veta vem fan det är...

Den enda jag kommer på är Gustav/Dungen, men han är varken skriven i Skövde eller är hans stil. Känner honom lite eftersom han gick i samma gymnasieklass som jag. Så det är knappast han, dessutom så bryr han sig knappast om hur mkt hans musik spelas på radion :rolleyes:

Jaja, det lär väl komma fram såsmåningom. En liten stad..

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

När jag satt på Kumla(innan rymmningen) hade Svartenbrandt en son som tydligen var grymm på melodier och inte visste riktigt vart han skulle göra av dom! Svartis snackade om "BIG DEALS" och baltikum men jag var skeptisk.... Det här kanske är det viktigaste tronskiftet inom POPEN som Stickan Anderssons adepter har missat eller helt enkelt kapitulerat inför! Dom sålde ju ut PolarStudion till ett Nigeriabolag som ville ta över Fiskpinnemonopolet i Skandinavien utan att B. Tretow blev hörsammad! Fyy Faaan, jag vill också bli hörsammad lite då och då som ett bevis på att jag faktisk har frigång på Studioforumets IRL!

PS: Jag vet vem som försökte lära Christer Pettersson att spela gitarr!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag satt på Kumla(innan rymmningen) hade Svartenbrandt en son som tydligen var grymm på melodier och inte visste riktigt vart han skulle göra av dom! Svartis snackade om "BIG DEALS" och baltikum men jag var skeptisk.... Det här kanske är det viktigaste tronskiftet inom POPEN som Stickan Anderssons adepter har missat eller helt enkelt kapitulerat inför! Dom sålde ju ut PolarStudion till ett Nigeriabolag som ville ta över Fiskpinnemonopolet i Skandinavien utan att B. Tretow blev hörsammad! Fyy Faaan, jag vill också bli hörsammad lite då och då som ett bevis på att jag faktisk har frigång på Studioforumets IRL!

PS: Jag vet vem som försökte lära Christer Pettersson att spela gitarr!!!

visst suger det att sitta på öppen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Min starka sida har aldrig varit öppenhet så det var ett helvete! Jag kodar ju normalt sett till och med inköpslistor. Men jag är alltid helt öppen med min symfoni som jag skriver när jag får lite andrum i all dessa kulvertar som man tycks färdas igenom. Mot ....

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det fler än jag som reagerade starkt på Aftonbladet artikel igår (pappersupplagan) om den 28 årige skivbolagsdirektören som mordhotat "radiofolk" mfl?

Aftonbladet.se skriver om det HÄR

Hoppas innerligt att denna person INTE vistas på detta forum.

Bert Karlsson tar skivbossen i försvar:

http://www.realtid.se/ArticlePages/200702/...ltid573.dbp.asp

Redigerat av bakke
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...