Jump to content
Annons

Vad har dessa män anklagats för?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Vad har var och en av dessa män anklagats för, av en eller flera kvinnor?

russell5.jpg

Russell Crowe - Gladiator

Pirates-of-the-Caribbean---Orlando-Bloom-Poster-C10127616.jpeg

Orlando Bloom - Pirates of the Carribean

jamesread1mirror8nw.jpg

James Read - Nord och Syd

pierce-brosnan02.jpg

Pierce Brosnan - Bond

michael_j_fox.jpg

Michael J Fox - Fem i familjen

.

.

.

.

.

.

.

... att vara lik Musik.

Vem/Vilka är ni lik/a, enligt ANDRA?

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

När jag bodde i Sydney så försökte en av mina koreanska polare fixa en dejt mellan mig och en koreanska, över telefon. Nick, som vi kallade honom (hans koreanska namn var det ingen som kunde uttala typ) talade engelska med den koreanska bruden för att jag skulle förstå vad som sades.

"Yes..... he's good looking...... yes...."

[han tittar snabbt på mig]

"He looks like Tom Cruise!"

EDIT: Jag håller inte med 😉

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag är kolossalt olik mina bröder. Så är det i hela släkten. Syskonen är kolossalt olika varandra. Men vi är faktiskt biologiska syskon.

Hade en klasskamrat vars storebror var två-tre år äldre. De såg ut som enäggstvillingar.

I vår släkt är vi bröder dock lika olika nästan som radarparet i Miami Vice.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Av gubbs har jag blivit kallad:

Erik Hajas (handbollspelar'n), John Cleese (Komikern), Per Ragnar (TV o Teater), Don Johnson (Miami Vice), Henri Leconte (tennisspelar'n), Staffan Ling (Staffan&Bengt tv) m.fl.

Undrar om det är genusstyrt - hur positiv dager man hamnar i?

😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Så fort jag ser den svenska manliga filmrecencenten........ på SVT, vad han nu heter,

så tänker jag på hur otroligt mycket han liknar han som är bad guy bossen i serien Lost.

Snälla kan inte nån som förstår min förklaring lägga upp bilder på de båda så får ni se likheterna själva! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var liten: Thore Skogman!

När jag var ung: Patrik Sjöberg!!

Nuförtiden: Plura!!!!!

Ja, skratta Ni bara! Faktum är att en kompis och jag var och festade på samma uteservering i Göteborg som Patrik Sjöberg. Han satt ett par bord bort. Min kompis gick för att "vattna guldfisken" och när han kom ut igen satte han sig vid Patriks bord och fortsatte den diskussion han hade påbörjat med mig! Det dröjde någon minut innan han hajjade läget.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Jag är kolossalt olik mina bröder. Så är det i hela släkten. Syskonen är kolossalt olika varandra. Men vi är faktiskt biologiska syskon.

Eller bara stor omsättning på brevbärare 😛

Nope, vi har testat oss.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så fort jag ser den svenska manliga filmrecencenten........ på SVT, vad han nu heter,

så tänker jag på hur otroligt mycket han liknar han som är bad guy bossen i serien Lost.

Snälla kan inte nån som förstår min förklaring lägga upp bilder på de båda så får ni se likheterna själva!  😉

Det är denna Bejamin Linus, alias Henry Gale som jag menar att SVT recencenten liknar.

Har inte hittat en bild på honom dock.

Här är Benjamin: http://lostwiki.abc.com/page/Henry+Gale

Om någon orkar lägga upp bilder på de båda så tror jag ni ser att det måste vara samma person 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Zeke till vänster ser ju ut som svarte orms pappa i de första avsnitten. 😳

Den brutale bryske karln som inte gör annat än skövlar, våldtar, mördar och bränner.

Edit: Dessutom var han alltid lika skönt grov i munnen.

Svarte orm är en jäkligt bra serie 🙁

Redigerat av Magpie
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Zeke till vänster ser ju ut som svarte orms pappa i de första avsnitten. :rolleyes:

Den brutale bryske karln som inte gör annat än skövlar, våldtar, mördar och bränner.

Förutom att dra riktigt grova snuskskämt hela tiden.

Snuskskämt? När då? De har jag missat. Otroligt duktig skådis iaf. Lustigt när han kallar Edmund för Edna!!

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...