Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Har länge funderat på att köpa en ny gitarr, problemet är att jag har svårt att skiljas från min gamla blodiga yxa. Har provat en massa gitarrer och har kommit fram till att mina fingrar bara kan spela på ESP eller vissa Charvel girarrer.

Men jag har nu blivit tvungen att göra mig av med alla grejer som jag inte behöver för att köpa det jag behöver nu istället. Men jag hittar inga priser på ESP Mirage Deluxe så jag hoppas på att någon här kanske har ett hum om vädret på dessa gamla Metall-plankor.

Problemet för mig är att jag vill ha en till och byta mickar på den för att få ett annat sound, eller så vill jag sälja min och köpa en mera allroundplanka.

Vet inte vad som är mest värt egentligen....

Annons
Postat (redigerat)

Här är en stilig ESP teal green Mirage med hardcase på usa Ebay som går ut om fyra dagar:

gå in på ebay.com och skriv in esp mirage så hittar du den direkt

Men det är ingen deluxe dock. 😄

Om man verkligen vill köpa därifrån och europafrakt inte nämns så brukar det ofta lösa sig om man frågar säljaren.

Oj, är uppe i 200 inlägg! 😄:rolleyes:🙂

Redigerat av Magpie
Postat

Är man införstådd med riskerna så kan man alltid be att säljaren skriver ner värdet rejält på fraktpappret.

Om varans värde + frakt inte överstiger 500 kr så kan man även skicka som gåva.

Postat
Här är en stilig Mirage med hardcase på usa Ebay som går ut om fyra dagar:

http://cgi.ebay.com/Used-ESP-Mirage-Guitar...1QQcmdZViewItem

Men det är ingen deluxe dock.  😉

Om man verkligen vill köpa därifrån och europafrakt inte nämns så brukar det ofta lösa sig om man frågar säljaren.

Oj, är uppe i 200 inlägg!  🙂  🙁  😄

Tack! 🙂 Fast sidan funkade inte längre! 🙁

Grattis till det 200+ Gamling! 😄

Tackar 😄

Varför funkar inte länken... 🙂

Den finns ju kvar ett par dagar till så gå in på ebay.com och skriv in esp mirage så hittar du den direkt!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.