Phase1 (oregistrerad) Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 efter jag har spelat in det jag ska i Logic Express så vill jag exportera det som en wav fil, hur gör jag det ??? (antar att det är ganska lätt hehe)
Umemagnus Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 funka fint... när du bouncar ner det, så kan du välja i vilket/vilka format du vill spara det i... bara att kryssa i wav å trycka på buonce...
Phase1 (oregistrerad) Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 har testat men det sparas i två olika filer :S en right och en left
KillwithSkill Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Vid masterregeln, nere vid soloknappen och Muteknappen så finns det en knapp som har två ringar, som ligger på varandra eller hur man ska förklara. Klicka på den så att det blir bara en ring. Då blir det mono.
MikkeÖland Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Har för mej att du i de parametrar som finns att ställa vid "bouncen" finns även att välja om det skall vara 2 mono filer eller en "interleaved " stereofil. / Mikke
MrPhil (oregistrerad) Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Vid masterregeln, nere vid soloknappen och Muteknappen så finns det en knapp som har två ringar, som ligger på varandra eller hur man ska förklara. Klicka på den så att det blir bara en ring. Då blir det mono. Det är väl knappast det som eftersträvas?
KillwithSkill Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Vid masterregeln, nere vid soloknappen och Muteknappen så finns det en knapp som har två ringar, som ligger på varandra eller hur man ska förklara. Klicka på den så att det blir bara en ring. Då blir det mono. Det är väl knappast det som eftersträvas? Heh, ja jävlar du. 😱 Ja jag snurrade in mig på om han skulle exportera en fil i mono 😱 Hjärnan hänger inte med idag 😲 Ignorera mitt tidigare inlägg!
Umemagnus Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Har för mej att du i de parametrar som finns att ställa vid "bouncen" finns även att välja om det skall vara 2 mono filer eller en "interleaved " stereofil. / Mikke Sämmer alldeles utmärkt, "interleaved" skarä va!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.