Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Undrar om EMU-systems Vintage Keys som kom 1993 är ngt att ha? Hur låter den?

Annons
Postat

ganska mycket sampalingar av hufsad kvalitet....du kan fundera på att köpa en tolk som konverterar emu-samplinag istället så har du samma grej...fast saknar filet. Hittar du billigt så köp, skön synt:)

Postat
  limpan666 sa:
Undrar om EMU-systems Vintage Keys som kom 1993 är ngt att ha? Hur låter den?

Jag använde den när det begav sig. Tyckte inte den var prisvärd. På den tiden kunde man hitta Rhodes-pianon för 4000:- och ett Hammond + Leslie för ca 10000:-.

Men det var då det...

Postat

Inte mycket att hänga i granen, som Joachime säger fanns det överkomliga Rhodes+Hammond då och gör än idag men då skall man ha flyt och hårdbevaka annonsflödet!

(jag köpte mitt Rhodes 73 för 1500:- runt 1989 och sålde det för 3000:- ett par år senare, samma sak med Hammond t-522 som jag kunde kränga för några tusenlappar mer än vad jag köpt det för, allt pga platsbrist och ölpengarbrist 😄 )

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.