Jump to content
Annons

Hur "racka" vanliga Poddar?

Recommended Posts

Henchman (oregistrerad)
Postat

Jag har ett litet mixerbord och två "vanliga" njurformade Poddar. Jag bor på en väldigt liten yta och plats är viktig.

Det jag undrar är ifall någon har nån smart lösning på hur man skulle kunna ställa/racka upp vanliga poddar och ett mixerbord för att få dom på rad men ändå kunna använda alla funktioner? Har funderat om det finns någon trappstegslösning med mixerbordet högst uppe man skulle kunna försöka sig på?

Det bör vara smarta budgetlösningar. Hade jag varit rik så hade mina grejjer varit rackförberedda redan och jag hade bott betydligt större. 🙂

Är långt ifrån dom snygga exempel på hemstudios och riktiga studios som ses byggas här men jag lägger in min tråd här ändå, trots att jag har studio extra thin light. 🙂

Tacksam för alla idéer.

Annons
Postat

Tja, det finns väl ett hål på undersidan för rackmontering om jag inte minns fel? Det borde ju inte vara så svårt att snickra ihop en hållare i trä, plåt eller akrylplast, beroende på vad du har för verktyg.

Eller varför helt enkelt inte gömma undran dem och styra dem via midi istället 😠

Men någon färdig lösning har jag inte sett direkt. Det finns ju hållare som man sätter på micstativen, det är väl det enda. Och sen de vanliga rackhyllorna som man skjuter in och ut då.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.