Checkmatedead Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Eftersom jag fipplat bort mitt tidigare anvĂ€ndarkonto Ă„terregisterar jag mig hĂ€rmed... Ăr en 27 Ă„rig hĂ„rdrockare frĂ„n Sundsvall som för en tid sedan börjat bygga pĂ„ en hem/replokalsstudio. Spelar sedan nĂ„gra Ă„r tillbaka gitarr i ett progressivt hĂ„rdrocks/metal vid namn "Planet Dawn" och hĂ„ller Ă€ven pĂ„ att pula med ett glamrock projekt (Diamond Machine) pĂ„ sidan om det... Privat jobbar jag som systemtekniker inom IT och Ă€r sambo med en flickvĂ€n och hennes 4-Ă„riga dotter. Musikaliskt lyssnas det pĂ„ allt frĂ„n progressiv rock (TrettioĂ„riga Kriget, King Crimson), via goth/doom (Solitude Aeturnus, Green Carnation) till extrem metall sĂ„som (Dissection, Opeth, Dismember)! Vad det gĂ€ller studioteknik Ă€r jag ganska grön, men tar steg för steg och försöker hela tiden lĂ€ra mig nya saker! Utrustningen dĂ„?: -- Intel P4 2.0 ghz, 512mb RAM EMU 1820M Behringer UB-2442FX Pro Alesis M1 Active Studiomonitorer Klavitur MIDIMAN Radium 61 Beyer DT770Pro Cubase SL Ibanez S520x Boss GT-6 + Zoom 505 -- Ja, det var jag... đ
Lundin Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Ăr det sĂ„ att heavyfantomer Ă€r ljusskygga varelser och stiger upp ur sina hĂ„lor nĂ€r sommaren börjar ta slut? erhm..sorry.... VĂ€lkommen.. p.s vad hette du i din tidigare inkarnation hĂ€r pĂ„ forumet?
Stinkey (oregistrerad) Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 VĂ€lkommen hit, Ă€r ocksĂ„ lite nyfiken pĂ„ vad du hade för nick tidigare. đ
hackeman Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Schack, matt, död och vĂ€lkommen ska du vara! đ
Neko Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 VĂ€lkommen vĂ€lkommen. (mycket av den varan idag tycker jag) đ
Checkmatedead Postat 14 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 14 augusti 2004 Ăr det sĂ„ att heavyfantomer Ă€r ljusskygga varelser och stiger upp ur sina hĂ„lor nĂ€r sommaren börjar ta slut? p.s vad hette du i din tidigare inkarnation hĂ€r pĂ„ forumet? Haha... jo tydligen! đ .. hur som haver, registrerade mig för en tid sedan som Sir Mike! Dock försvann denna kontoinformation under sommaren... đ
Piffen Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 vĂ€lkommen tillbaks. du har gjort ett klokt val. đł //smulan
Powerflop Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 HÄrdrockare och norrlÀnning, vad kan man mer begÀra?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.