david.roennlund Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 idag blev det en lååång arbetsdag.... nästa exakt 12 timmar 😱
david.roennlund Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 (redigerat) "Go moron!" Desamma Redigerat 5 juni 2007 av david.roennlund
Micke H Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Min nya portfolio. 😊 Kan någon vänlig själ gå in och kolla om dom ser en banner under topp-menyn? Den försvinner hemma...
Pazo Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 DU menar POrtfolio site miKael Hasselqvist? Och så lite gröna grenar?
Micke H Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 DU menar POrtfolio site miKael Hasselqvist? Och så lite gröna grenar? Jupp, tack för testet. 😊 Tror att gammal version av sidan låg i hemdatorns cache eller något... COolt. då vet man mer om dig 🙂 Jupp. 🙂 Den är dock inte klar än, bannern ska göras bättre, och mer innehåll ska läggas ut. Det mesta är klart dock.
Pazo Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 DU menar POrtfolio site miKael Hasselqvist? Och så lite gröna grenar? Jupp, tack för testet. 🙂 Tror att gammal version av sidan låg i hemdatorns cache eller något... COolt. då vet man mer om dig 🙂 Jupp. 🙂 Den är dock inte klar än, bannern ska göras bättre, och mer innehåll ska läggas ut. Det mesta är klart dock. 😊
Pazo Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Inte visste jag att du var en sån överklass snobb 😊 Iaf ditt efternamn
Micke H Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Inte visste jag att du var en sån överklass snobb 🙂 Iaf ditt efternamn 🙂 ser ingen banner 😊 Vafan! 🙂
Neosus Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Eller jaha..den med gröna grenar...? Snygg sida iallafall! 😊
Micke H Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 (redigerat) Kan ioförsig ha någonting att göra med att vissa datorer är mer känsliga för stora/små bokstäver än andra... Eller jaha..den med gröna grenar...? 😊 Snygg sida iallafall! 🙂 Måste du oroa mig så mycket?? 🙂 Tack i alla fall. 🙂 Gillar inte funktionen att slå ihop inlägg... Redigerat 5 juni 2007 av Lynxo
Pazo Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 De fina tighta röda byxorna, Och den jättefina vita skjortan
Micke H Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Haha, hittade just ett gammalt Flash-projekt. 😊 De fina tighta röda byxorna, Och den jättefina vita skjortan 🙂 Min lilla spännbög. 🙂
Recommended Posts