Fidden Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Fidden! Jag kom på en såndär "dricka dricka ur urkopparkoppar" fast lite kortare 😄 En enorm orm 😛 😛
david.roennlund Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 finns det något ord för ordkreationer som : - En enorm orm - Dricka dricka ur urkopparkoppar 😛
Dingbats Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 finns det något ord för ordkreationer som : - En enorm orm - Dricka dricka ur urkopparkoppar 😛 Jag vet inte... SNOPP! *springer iväg och gömmer sig* 😛
david.roennlund Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Snopp är bra till mycket, trevligt ord föresten .... Sssssnnnnoooopppp 😛 ..men tror tyvärr inte att det är ordet vi söker.... 😛
david.roennlund Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Dingbats : Ska du inte va med i "ujuj" tråden ? 😛
david.roennlund Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Hejhej, håller på och packar ihop mitt rum förfullt nu.... Jävligt trökigt att packa... bläää 😛
david.roennlund Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 (redigerat) Nä, nu får jag allt bita i den sura bananen och gå och lägga mig 😛 Gunatt! I'll be back.... Redigerat 7 maj 2007 av david.roennlund
Pazo Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 😆 Har precis kommit hem. Kolla klockan! Har varit uppe i mer än 24h. fett trött nu! Råkade hamna på V-dalas "landskap" och efterföljande sexa. sen på efterfest också Så nu sitter jag här huuuuur trött som hellst och säge god natt!😎
Pazo Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 Jag är full! 😎 Men nu lyssnar jag på skön musik så jag är pigg! 😆
Fidden Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 finns det något ord för ordkreationer som : - En enorm orm - Dricka dricka ur urkopparkoppar 😆 Japp, dom kallas för fiddegram.
Dingbats Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 Hur gick det på matteprovet, Overkill? Vad svarade du på sista uppgiften?
Overkill Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 😆 Du har också prov i matte imorgon va? Japp. Räknar kallt med MVG. Fick svagast möjliga MVG på engelskan. Jag med. Det var ganska lätt 😎 Har inte fått tillbaka engelskan än, men jag fick i alla falla MVG på det muntliga.
Overkill Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 Hur gick det på matteprovet, Overkill? Vad svarade du på sista uppgiften? Det gick bra! Mycket lättare än det provet vi tränat på! Jag svarade att Josefin räknade ut medelpriset vilket inte var särskilt rättvist. Medelbruken blir typ 162,5 gram så det var priset för den burken hon räknade ut kan man väl säga. Mikaels svar var mer rättvist eftersom han försökte följa kurvan. Men den där med längden så gjorde jag värsta feta analysen men jag kanske blandade ihop dm med cm. Men jag borde få bra med poäng ändå 🙂
Dingbats Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 Hur gick det på matteprovet, Overkill? Vad svarade du på sista uppgiften? Det gick bra! Mycket lättare än det provet vi tränat på! Jag svarade att Josefin räknade ut medelpriset vilket inte var särskilt rättvist. Medelbruken blir typ 162,5 gram så det var priset för den burken hon räknade ut kan man väl säga. Mikaels svar var mer rättvist eftersom han försökte följa kurvan. Men den där med längden så gjorde jag värsta feta analysen men jag kanske blandade ihop dm med cm. Men jag borde få bra med poäng ändå 🙂 Då gjorde jag typ samma som du. 🙂
Recommended Posts