Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Länge sedan jag såg Chris här btw..

Jag misstänker att det tyvärr är mitt fel...

EDIT: Förtydligande: han slutade posta kort efter vårt bråk...

Redigerat av Lynxo
Postat

Det där om den där jävla spelningen? (Jo, även jag är less på att höra om det) 😕

Postat

Det där om den där jävla spelningen? (Jo, även jag är less på att höra om det) 😕

Ja, alltså, jag är fortfarande sur på honom. Men han ska väl inte sluta posta här bara för det...

Postat

Ja, alltså, jag är fortfarande sur på honom. Men han ska väl inte sluta posta här bara för det...

I hear ya, han behöver bara inte posta om just den spelningen. 😕

Postat

I hear ya, han behöver bara inte posta om just den spelningen. 😳

Men skulle han fortsätta med det, så tänker jag inte hålla tyst, bara så du vet... 😕

Postat

Hehe, nu är jag inte så brydd... jag menar mer att jag är less på bilderna, då jag sett dem hundra gånger redan, än själva snacket runt ikring. 😕

Postat
Hehe, nu är jag inte så brydd... jag menar mer att jag är less på bilderna, då jag sett dem hundra gånger redan, än själva snacket runt ikring. 😕

Tja, skyll inte på mig, du vet säkert min ståndpunkt redan... 😕

Postat
Hehe, nu är jag inte så brydd... jag menar mer att jag är less på bilderna, då jag sett dem hundra gånger redan, än själva snacket runt ikring. 😛

Tja, skyll inte på mig, du vet säkert min ståndpunkt redan... 😉

Jorå, du nöjer dig inte med bilder publicerade på ett forum. Här snackar vi långfilm, gigantiska billboards och prime time radioreklam!

Postat
Hehe, nu är jag inte så brydd... jag menar mer att jag är less på bilderna, då jag sett dem hundra gånger redan, än själva snacket runt ikring. 😛

Tja, skyll inte på mig, du vet säkert min ståndpunkt redan... 😉

Jorå, du nöjer dig inte med bilder publicerade på ett forum. Här snackar vi långfilm, gigantiska billboards och prime time radioreklam!

😛

Postat

Bildt-diskussionen är rätt patetisk 😉 Om jag någon gång skulle skriva någonting skulle Löken direkt skriva: "Trevligt att ha Bull tillbaka!" 😛

Postat
Bildt-diskussionen är rätt patetisk 😛 Om jag någon gång skulle skriva någonting skulle Löken direkt skriva: "Trevligt att ha Bull tillbaka!" 😛

Det roliga är att han inte ens kan erkänna att det är dålig publicitet för Bildt... 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.