Micke H Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 (redigerat) Länge sedan jag såg Chris här btw.. Jag misstänker att det tyvärr är mitt fel... EDIT: Förtydligande: han slutade posta kort efter vårt bråk... Redigerat 9 januari 2007 av Lynxo
Pico Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Länge sedan jag såg Chris här btw.. Jag misstänker att det tyvärr är mitt fel... Det där om den där jävla spelningen? (Jo, även jag är less på att höra om det) 😕
Micke H Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Länge sedan jag såg Chris här btw.. Jag misstänker att det tyvärr är mitt fel... Det där om den där jävla spelningen? (Jo, även jag är less på att höra om det) 😕 Ja, alltså, jag är fortfarande sur på honom. Men han ska väl inte sluta posta här bara för det...
Pico Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Länge sedan jag såg Chris här btw.. Jag misstänker att det tyvärr är mitt fel... Det där om den där jävla spelningen? (Jo, även jag är less på att höra om det) 😕 Ja, alltså, jag är fortfarande sur på honom. Men han ska väl inte sluta posta här bara för det... I hear ya, han behöver bara inte posta om just den spelningen. 😕
Micke H Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Länge sedan jag såg Chris här btw.. Jag misstänker att det tyvärr är mitt fel... Det där om den där jävla spelningen? (Jo, även jag är less på att höra om det) 😕 Ja, alltså, jag är fortfarande sur på honom. Men han ska väl inte sluta posta här bara för det... I hear ya, han behöver bara inte posta om just den spelningen. 😳 Men skulle han fortsätta med det, så tänker jag inte hålla tyst, bara så du vet... 😕
Pico Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Hehe, nu är jag inte så brydd... jag menar mer att jag är less på bilderna, då jag sett dem hundra gånger redan, än själva snacket runt ikring. 😕
Micke H Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Hehe, nu är jag inte så brydd... jag menar mer att jag är less på bilderna, då jag sett dem hundra gånger redan, än själva snacket runt ikring. 😕 Tja, skyll inte på mig, du vet säkert min ståndpunkt redan... 😕
Pico Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Hehe, nu är jag inte så brydd... jag menar mer att jag är less på bilderna, då jag sett dem hundra gånger redan, än själva snacket runt ikring. 😛 Tja, skyll inte på mig, du vet säkert min ståndpunkt redan... 😉 Jorå, du nöjer dig inte med bilder publicerade på ett forum. Här snackar vi långfilm, gigantiska billboards och prime time radioreklam!
Micke H Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Hehe, nu är jag inte så brydd... jag menar mer att jag är less på bilderna, då jag sett dem hundra gånger redan, än själva snacket runt ikring. 😛 Tja, skyll inte på mig, du vet säkert min ståndpunkt redan... 😉 Jorå, du nöjer dig inte med bilder publicerade på ett forum. Här snackar vi långfilm, gigantiska billboards och prime time radioreklam! 😛
Overkill Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Bildt-diskussionen är rätt patetisk 😉 Om jag någon gång skulle skriva någonting skulle Löken direkt skriva: "Trevligt att ha Bull tillbaka!" 😛
Micke H Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Bildt-diskussionen är rätt patetisk 😛 Om jag någon gång skulle skriva någonting skulle Löken direkt skriva: "Trevligt att ha Bull tillbaka!" 😛 Det roliga är att han inte ens kan erkänna att det är dålig publicitet för Bildt... 😉
Micke H Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 WTF? Jag är 32% horig, och då har jag bara haft en sexpartner i hela mitt liv! 😮
Recommended Posts