Neosus Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 (redigerat) Men liiiiiiiiiiiite sugen är du va, Lynxo? 😉 Redigerat 21 februari 2007 av Neosus
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Eh, fuck it. Jag ringer henne. Är väl inget fel i att utforska lite alternativ! 😉
Neosus Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 ...men skyll inte på mig nu om dt går åt helvete! 😉
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 ...men skyll inte på mig nu om dt går åt helvete! 😉 🙂
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Fan, jag gör det på lunchrasten! 🙂 ...eller är det för snart? 😉
Emulator Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 gomorron 😠 usch, har hostat hela natten 🙂 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 gomorron 😠 usch, har hostat hela natten 🙂 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎 Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 🥰
Emulator Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Fan, jag gör det på lunchrasten! 😕 ...eller är det för snart? 😎 De e väl alltid så att alla bra grejjor dyker upp när man egentligen inte vill 😠 Enda problemet med att ringa om du nu är upptagen är vad du gör om det blir ännu trevligare? På så sätt kan det ju vara vettigt att skita i det helt, om du e nöjd med det som finns 🥰 Fattar hur du har det, känne både bra o dåligt? 🙂
Emulator Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 gomorron 😠 usch, har hostat hela natten 🙂 Är det bra med herrarna i övrigt? 😕 ah, ser precis ditt inlägg lynxo, i dont think I can help you 😎 Äsch, om en halvtimme ska jag ringa en som faktiskt KAN hjälpa mig med det... 🥰 haha, det blir nog bara värre, och sen kommer din "ordinarei" fundera varför du ber henne ha peruk 🙂
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Äsch, varför tänka på en framtid som aldrig behöver hända? Hon kanske är värsta bitchen... 😎 För vad är väl en bal på slottet? Alldeles dötrist, tråkigt, och trist, och...alldeles underbart! 🙂
Emulator Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Bara du kan ju svara på det där och besluta hur du gör 😎´ Undras vad man ska ta till unch, och var e overkill? overkill?
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😕 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl? Jag blev inte full ju 😎 Trodde bara du skulle bli lite stolt 😠 (🙂)
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 Åååh vad snygg Emmy var... typ som perfekta tjejen för mig. men näääärå 😠 Fick du mitt sms? :hihi Du menar där du säger att du blev full av att smaka en folköl? Jag blev inte full ju 😎 Trodde bara du skulle bli lite stolt 🥰 (🙂) Jag tror jag talar för alla när jag säger att vi blir stolta över dig först när du fått din första fylla! 😕
Emulator Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 🙂 undrar ju bara om han hört BLS nåt! Jag har ju varit sjukskriven i snart tre veckor så jag har tid att tjata om massa saker 😎
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 hähä. Lynxo, kör hårt! 😎 Du kan ju alltid fråga din nuvarande flickvän om hon skulle ha något emot en till 🙂
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 hähä. Lynxo, kör hårt! 😎 Du kan ju alltid fråga din nuvarande flickvän om hon skulle ha något emot en till 🙂 Jag gillar hur du tänker! 😕
Micke H Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😕 undrar ju bara om han hört BLS nåt! Jag har ju varit sjukskriven i snart tre veckor så jag har tid att tjata om massa saker 😎 Vad har du vart sjuk i? 🙂
Overkill Postat 21 februari 2007 Postat 21 februari 2007 😠 undrar ju bara om han hört BLS nåt! Jag har ju varit sjukskriven i snart tre veckor så jag har tid att tjata om massa saker 😎 Vad har du vart sjuk i? 🙂 Han har varit sjuk i Uppsala 😕
Recommended Posts