pompe Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 tja allihopa! TÀnkte visa lite bilder pÄ farsans o min studio. Byggd av min far, jonnysnickare (hÀr pÄ studio forum),sjÀlv!. Jag kallar studion "diligent studio" för tillfÀllet dÄ vi bor pÄ gatan flitgrÀnd (do the math) enjoy. Liten överblick. PÄ bilden ser ni bla genelec 1030a, Imac intel core duo,Command|8 och nÄgra ergonomiska stolar ^^ Lite dynamiska mickar. I dÀr ligger bla. Shure SM58,Sennheiser 421, AKG D112 o m.m Lite gitarrprylar. Bla. En Fender bassman100topp med 2*12" element (kommer med mÀrke senare) . Gitarrren Àr en Hofner(B02190).Miccen pÄ bilden Àr en SM57:a (no way ! ^^) Lite andra miccar. En TLM103(kondensator) och en TSM MT47(rör). Notera Diffusorerna i bakgrunden. hÄll till godo,mer bilder kommer snart!
ThomasJ Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Kul! Iofs fins redan en jÀttetrÄd dÀr du kan posta dina bilder. Blir mindre röirgt om vi hÄller oss till befintliga trÄdar! Men snyggt,!
Joelstromgren Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 (redigerat) Tjusigt! đ ere en 20" imac? Upp med nĂ„got ni spelat in? Ha de fett och Gott nytt Ă„r! đđ Redigerat 31 december 2006 av Joelstromgren
pompe Postat 31 december 2006 TrÄdstartare Postat 31 december 2006 Sorry LÄdan, missade den. Japp, det e 20". Jag har lite grejjor, inget jag Àr spec nöjd med Àn, kmr snart
drloop (oregistrerad) Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Sorry LĂ„dan, missade den.Japp, det e 20". Jag har lite grejjor, inget jag Ă€r spec nöjd med Ă€n, kmr snart Jag skulle vara jĂ€ttenöjd med dem prylarna. đ
pompe Postat 31 december 2006 TrĂ„dstartare Postat 31 december 2006 Sorry LĂ„dan, missade den.Japp, det e 20". Jag har lite grejjor, inget jag Ă€r spec nöjd med Ă€n, kmr snart Jag skulle vara jĂ€ttenöjd med dem prylarna. đ Jag syftade pĂ„ mina lĂ„tar ^^
Joelstromgren Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Sorry LĂ„dan, missade den.Japp, det e 20". Jag har lite grejjor, inget jag Ă€r spec nöjd med Ă€n, kmr snart Dom e inte dumma đđ Ă€ger sjĂ€lv en sĂ„dan đ Ha de nice
pompe Postat 31 december 2006 TrÄdstartare Postat 31 december 2006 Jo desamma, gott nytt pÄ er alla! Föresten, vart e den hÀr trÄden som LÄdan snackade om ?
Joelstromgren Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 (redigerat) Jo desamma, gott nytt pĂ„ er alla!Föresten, vart e den hĂ€r trĂ„den som LĂ„dan snackade om ? HĂ€r đ Redigerat 31 december 2006 av Joelstromgren
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.