Guest Stinkey Posted August 8, 2004 Posted August 8, 2004 (edited) LÅTNAMN: Hydrogène ARTIST/GRUPP: Stinkey GENRE: SynthPop? LÅTLÄNGD: 4:05 KOMPOSITÖR: Ulf Svensson PRODUCENT: Ulf Svensson EV. MEDVERKANDE: Teknisk hjälp: Torbjörn Svensson-Diaz INSPELNINGSÅR: 2003 FORMAT: MP3 STORLEK: 5.62 MB LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag , logga in som "anonymous". Eftersom jag kör med min dator som server går det bara att ladda ner filen när datorn är på, så om ni inte kan ladda ner går det säkert bättre lite tidigare eller senare på dagen. BTW, nån som vet vad bruset kan bero på och hur man ska göra för att bli av med det? Edited August 9, 2004 by Stinkey
Guest Stinkey Posted August 9, 2004 Posted August 9, 2004 Logga in som "anonymous", annars funkar det inte. 😏
fudgesson Posted August 9, 2004 Posted August 9, 2004 Funkar inte för mig. Får bara: "The page cannot be displayed"
Lundin Posted August 9, 2004 Posted August 9, 2004 Same here... " page could not be found".. slåååå påååå daaaatorn dååååååå.. 🙂
Guest Stinkey Posted August 9, 2004 Posted August 9, 2004 Datorn är på. Jag får försöka igen på onsdag, måste köra till Blekinge i morron. Tack ändå för visat intesse. Vi hörs. 🙂
tordA Posted August 22, 2004 Posted August 22, 2004 men, här är han ju 😉 Ic-musicmedia com du trodde du kunde gömma dig på IC av alla ställen va 😉
Diwic Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 Hmm...nu har jag lyssnat på länken rockfart gav oss. Här är några idéer för att få den att låta bättre, för just nu känns den inte som nästa hit: * Bassynthen är på tok för enformig, och går ibland lite väl högt upp. * Leadljudet "aah"-et kanske du kan variera ibland och låta något annat ljud ha melodin. * Om du är ute efter att skapa stämning, så kan du kanske lägga till lite stråkar eller andra pads som spelar ackord. Fortsätt med att göra låtar - med erfarenhet blir också låtarna bättre, just nu har du en bit kvar. // David
Recommended Posts