Guest i_smurawa Posted August 7, 2004 Posted August 7, 2004 En liten låt jag slängde ihop inatt. Inte mixat låten än men så här låter just nu i alla fall. Your browser does not support the HTML5 audio tag /I
Diwic Posted August 8, 2004 Posted August 8, 2004 *pekar med hela handen mot forumkategorin "Demo-inspelningar"*
tordA Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 *pekar med hela handen mot forumkategorin "Demo-inspelningar"* *hjälper till att peka* ibland hamnar trådarna lite där dom vill... 🙂
hammagrella Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 ...men när vi ändå är här, för böveln: välkommen hit i_smurawa! !
Lundin Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 *pekar med pekfingret i näsan* Välkommen hit i_smurawa...för bövelen.. 🙂
Guest nattvaktaren Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 Smurawa, är det som Kurosawa fast smurfarna?
unbornichen Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 *pekar med pekfingret i näsan* Välkommen hit i_smurawa...för bövelen.. 🙂 Vad gör han i din näsa??
Lundin Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 Vad gör han i din näsa?? Pekfingret?..ingenting...det var absolut inte riktat till personen ifråga... mer en trött hjärna som skapar ett trött skämt på * pekar med hela handen *.. 🙂
unbornichen Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 Vad gör han i din näsa?? Pekfingret?..ingenting...det var absolut inte riktat till personen ifråga... mer en trött hjärna som skapar ett trött skämt på * pekar med hela handen *.. 🙂 var ett skämt från min sida med :\. Vände på det du skrev så att det blev att du pekade i din näsa, och sa hej till honom (som om han satt i din näsa).
Lundin Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 😄 ..har du oxå värmeslag??? 😆😆 jag har nog skrivit rätt mycket konstigt här dom senaste dagarna... 🙂
hackeman Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 Välkommenfan! Kul låt, ett gäng rap + song vocals på den kan det blir nåt. 😆
Recommended Posts