Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja! Undrar hur jag enklast för över nya patcher till Virus TI. Har hittat nÄgra frÄn bla access siten som jag skulle vilja testa!!! Kör över dom via midi misstÀnker jag, men hur exakt!?

Annons
Postat

Send dom via ditt Sequencer program 🙂

Annars har jag en sĂ„ kallad Patch loaded för min Virus C, vet dock inte om den funkar för TI men vĂ€rt att testa 🙂

den Àr gratis och kan skicka den via MSN om du vill?

Postat
Send dom via ditt Sequencer program 🙂

Annars har jag en sĂ„ kallad Patch loaded för min Virus C, vet dock inte om den funkar för TI men vĂ€rt att testa 🙁

den Àr gratis och kan skicka den via MSN om du vill?

Perfa!!! testar gÀrna!!! Jag har mailat dig!!!

Postat

Oj jag hade visst en gammal mailadress, har Àndra nu!

Annars adda mig pÄ msn

Andreas@teskidesign.com

min mail Àr contact@soundborn.com

r206 (oregistrerad)
Postat

Jag brukar anvÀnda MIDI-OX för att föra över patchar/os till syntar. Kostar gratis.

Men nÀr det gÀller virus TI borde inte det enklaste vara att anvÀnda sig av TI mjukvaran?

Postat
Jag brukar anvÀnda MIDI-OX för att föra över patchar/os till syntar. Kostar gratis.

Men nÀr det gÀller virus TI borde inte det enklaste vara att anvÀnda sig av TI mjukvaran?

Virus Control dÄ?

r206 (oregistrerad)
Postat

Ja precis. Ska bara vara att lÀgga filerna du laddade ner frÄn access i den katalog dÀr virus control sparar sin presets sen kan du ladda över de den vÀgen.

Postat
Tack för samtliga tips, jag ska göra ett försök. Sounddiver dÄ? Funkar det?

Har ingen erfarenhet av nÄn virussynth, men det vore lite konstigt om inte Sounddiver skulle funka.

Men det kÀnns vÀl lite som att gÄ över Än efter vatten om den dÀr VSTi-funktionen finns...?

Postat
Tack för samtliga tips, jag ska göra ett försök. Sounddiver dÄ? Funkar det?

Har ingen erfarenhet av nÄn virussynth, men det vore lite konstigt om inte Sounddiver skulle funka.

Men det kÀnns vÀl lite som att gÄ över Än efter vatten om den dÀr VSTi-funktionen finns...?

....ja det stĂ€mmer ju đŸ„° Varför krĂ„ngla till det? Har tyvĂ€rr inte hunnit testa, alltid nĂ„got som kommer i vĂ€gen đŸ„°

Postat
Hmm, Funkar det till virus-A ocksÄ? Mitt sound driver program hittar tyvÀrr inte virusen. :/

Det ska funka till Virus A ocksÄ!

Adda mig pĂ„ MSN sĂ„ kan jag skicka över det till dig Nexus 😛

Postat
Ja precis. Ska bara vara att lÀgga filerna du laddade ner frÄn access i den katalog dÀr virus control sparar sin presets sen kan du ladda över de den vÀgen.

Tack tack tack!!!!! Funkade aldeles förtrĂ€ffligt! Behöver inte (om man inte vill) fylla rambankerna i synthen me patcher, spara dom i datorn KANOOON!!!! Plötsligt hade jag 1000-1500 nya patcher pĂ„ en halv minut 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.