coyster Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Tja! Undrar hur jag enklast för över nya patcher till Virus TI. Har hittat nÄgra frÄn bla access siten som jag skulle vilja testa!!! Kör över dom via midi misstÀnker jag, men hur exakt!?
Tilly Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Send dom via ditt Sequencer program đ Annars har jag en sĂ„ kallad Patch loaded för min Virus C, vet dock inte om den funkar för TI men vĂ€rt att testa đ den Ă€r gratis och kan skicka den via MSN om du vill?
coyster Postat 16 december 2006 TrĂ„dstartare Postat 16 december 2006 Send dom via ditt Sequencer program đAnnars har jag en sĂ„ kallad Patch loaded för min Virus C, vet dock inte om den funkar för TI men vĂ€rt att testa đ den Ă€r gratis och kan skicka den via MSN om du vill? Perfa!!! testar gĂ€rna!!! Jag har mailat dig!!!
Tilly Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Oj jag hade visst en gammal mailadress, har Àndra nu! Annars adda mig pÄ msn Andreas@teskidesign.com min mail Àr contact@soundborn.com
Nexustwins Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 Hmm, Funkar det till virus-A ocksÄ? Mitt sound driver program hittar tyvÀrr inte virusen. :/
r206 (oregistrerad) Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 Jag brukar anvÀnda MIDI-OX för att föra över patchar/os till syntar. Kostar gratis. Men nÀr det gÀller virus TI borde inte det enklaste vara att anvÀnda sig av TI mjukvaran?
coyster Postat 19 december 2006 TrÄdstartare Postat 19 december 2006 Jag brukar anvÀnda MIDI-OX för att föra över patchar/os till syntar. Kostar gratis. Men nÀr det gÀller virus TI borde inte det enklaste vara att anvÀnda sig av TI mjukvaran? Virus Control dÄ?
r206 (oregistrerad) Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 Ja precis. Ska bara vara att lÀgga filerna du laddade ner frÄn access i den katalog dÀr virus control sparar sin presets sen kan du ladda över de den vÀgen.
coyster Postat 20 december 2006 TrÄdstartare Postat 20 december 2006 Tack för samtliga tips, jag ska göra ett försök. Sounddiver dÄ? Funkar det?
android Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 Tack för samtliga tips, jag ska göra ett försök. Sounddiver dÄ? Funkar det? Har ingen erfarenhet av nÄn virussynth, men det vore lite konstigt om inte Sounddiver skulle funka. Men det kÀnns vÀl lite som att gÄ över Än efter vatten om den dÀr VSTi-funktionen finns...?
coyster Postat 20 december 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 december 2006 Tack för samtliga tips, jag ska göra ett försök. Sounddiver dĂ„? Funkar det? Har ingen erfarenhet av nĂ„n virussynth, men det vore lite konstigt om inte Sounddiver skulle funka. Men det kĂ€nns vĂ€l lite som att gĂ„ över Ă„n efter vatten om den dĂ€r VSTi-funktionen finns...? ....ja det stĂ€mmer ju đ„° Varför krĂ„ngla till det? Har tyvĂ€rr inte hunnit testa, alltid nĂ„got som kommer i vĂ€gen đ„°
Tilly Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 Hmm, Funkar det till virus-A ocksĂ„? Mitt sound driver program hittar tyvĂ€rr inte virusen. :/ Det ska funka till Virus A ocksĂ„! Adda mig pĂ„ MSN sĂ„ kan jag skicka över det till dig Nexus đ
coyster Postat 21 december 2006 TrĂ„dstartare Postat 21 december 2006 Ja precis. Ska bara vara att lĂ€gga filerna du laddade ner frĂ„n access i den katalog dĂ€r virus control sparar sin presets sen kan du ladda över de den vĂ€gen. Tack tack tack!!!!! Funkade aldeles förtrĂ€ffligt! Behöver inte (om man inte vill) fylla rambankerna i synthen me patcher, spara dom i datorn KANOOON!!!! Plötsligt hade jag 1000-1500 nya patcher pĂ„ en halv minut đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.