Jump to content
Annons

Musiknarkoman


aoly

Recommended Posts

SÄ var det dags att registrera sig efter en tids fönsterfluktande hÀromkring.

Jag Ă€r en 22-Ă„rig (well, passet sĂ€ger 25) snubbe frĂ„n BorĂ„s, som har spelat gitarr i 11-12 Ă„r. Har i princip alltid figurerat i diverse hobbyband pĂ„ sub-demo-nivĂ„ och stilarna har varierat frĂ„n punk till heavy metal till döds/thrash till stoner rock.. ombyte förnöjer? 🙁

Numera sysslar jag med lite allt möjligt, producerar electro/techno/industri/ambient/stoner/döds/thrash.. you name it. Det Àr extremt svÄrt för mig att hÄlla mig inom ramarna för en viss stil sÄ att sÀga, om jag skulle slÀppa en CD sÄ skulle den antagligen lÄta som nÄn slags mixtape.

Anledningen till att jag har fastnat just hĂ€r Ă€r att jag har tĂ€nkt bli en sĂ„n dĂ€r ljudtekniker i framtiden, efter plugg och allt vad det innebĂ€r. NĂ„n bĂ€ttre resurs, Ă€n detta forum, att ha pĂ„ vĂ€gen har jag svĂ„rt att tĂ€nka mig 😠 HĂ€r har jag hittat en bunt med bra tips redan, keep it up!

Om ni vill höra lite av mitt plinkande sÄ kolla in det senaste bandets sista lÄtar: http://www.ett38.se/highway-r40/

Vill ni veta nÄt mer sÄ Àr det bara att frÄga, jag kanske rentav svarar!

Adieu

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

SkÄl och tackar, trevligt att musiken uppskattas dessutom!

Förhoppningsvis sÄ finns det möjlighet att Äteruppliva bandet nÀsta Är dÄ gitarrist #2 kommer hem frÄn japan.

Skulle det finnas intresse av att höra de första tvĂ„ lĂ„tarna sĂ„ slĂ€ng ivĂ€g ett PM bara 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...