Jump to content
Annons

Problem med msn


Sjodahl

Recommended Posts

Hej alla. Jag kommer inte in på min msn. När jag ska logga in så kommer den felsök och den koden upp, som brukar fixa sig om man startar om datorn eller så. Jag har gjort detta ett par gånger nu men det funkar inte.. Och när jag försöker logga in på webmessenger händer det ingenting, jag loggas inte in alltså.. 🙂

Väldigt störande, vill absolut inte skapa nytt konto, har väldigt mycket kontaker som jag inte vill adda om..

Någon som kan hjälpa mig? Skulle vara najs 🙂

Peace out!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej alla. Jag kommer inte in på min msn. När jag ska logga in så kommer den felsök och den koden upp, som brukar fixa sig om man startar om datorn eller så. Jag har gjort detta ett par gånger nu men det funkar inte.. Och när jag försöker logga in på webmessenger händer det ingenting, jag loggas inte in alltså.. 🙁

Väldigt störande, vill absolut inte skapa nytt konto, har väldigt mycket kontaker som jag inte vill adda om..

Någon som kan hjälpa mig? Skulle vara najs 🙂

Peace out!

1: prova om du kan logga in på mailen, via hemsidan vill säga.

2: Installera om msn!

Ibland brukar det där hända. Brukar doch lösa sig om man väntar en stund.

Nåt som det förmodligen inte är fel på men som du kan göra är att starta om modemet och routern.

😕 PRODUCERA MERA 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla. Jag kommer inte in på min msn. När jag ska logga in så kommer den felsök och den koden upp, som brukar fixa sig om man startar om datorn eller så. Jag har gjort detta ett par gånger nu men det funkar inte.. Och när jag försöker logga in på webmessenger händer det ingenting, jag loggas inte in alltså.. 😄

Väldigt störande, vill absolut inte skapa nytt konto, har väldigt mycket kontaker som jag inte vill adda om..

Någon som kan hjälpa mig? Skulle vara najs 😄

Peace out!

1: prova om du kan logga in på mailen, via hemsidan vill säga.

2: Installera om msn!

Ibland brukar det där hända. Brukar doch lösa sig om man väntar en stund.

Nåt som det förmodligen inte är fel på men som du kan göra är att starta om modemet och routern.

😮 PRODUCERA MERA 😄

Det funkade 😄 Tusen tack! 🙂 Det var nära ögat att jag gjorde ett nytt konto 😄

Hade Gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...