krull Postat 11 december 2006 Postat 11 december 2006 Läs igenom Weepingpoets poster i denna tråd på sdts forum. /fredde
Majken Postat 11 december 2006 Postat 11 december 2006 En sak som slår mig är om man verkligen inte har högre tålighet mot ljud man gillar än ljud man ogillar? Om det stämmer att man blir känsligare när man druckit alkohol eller har högre puls så borde andra reaktioner i kroppen också kunna påverka hur skadliga ljuden är. Ett riktigt otrevligt ljud borde kunna skapa en stressreaktion som leder till att örat blir känsligare. /Majken
thrinithan (oregistrerad) Postat 11 december 2006 Postat 11 december 2006 (redigerat) frågan är då hur mycket direkt stress påverkar hörslen gentemot tex alkolhol och konstant dålig sömn. Stress brukar ju vara dåligt först efter en "lite" längre tid. Många mår ju bra och fungerar bättre under måttlig stress under måttlig tid 😆 Jag kan tänka mig att det gör skillnad... men kanske inte ens i närheten av andra mera kritiska orsaker. Redigerat 11 december 2006 av thrinithan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.