Jump to content
Annons

hur avslutar man medlemskapet


doris (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Det Ă€r bara att maila till nĂ„gon av moderatorerna, att du vill bli bortplockad - men varför skulle du vilja det egentligen...? 😎

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

doris (oregistrerad)
Det Ă€r bara att maila till nĂ„gon av moderatorerna, att du vill bli bortplockad - men varför skulle du vilja det egentligen...? 😎

För att jag inte fattar ngt och mitt sprÄk uppfattas som dum...adhs dyslexi och utlÀnnig ny hÀr och överalt

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

doris (oregistrerad)
Det Ă€r bara Ă„ stanna hĂ€r! 😳

Det Àr ingen som bryr sig om stavvfel eler andra ovikktiga saker i livet Àn

Musik.

Är det nĂ„n som jĂ€vlas sĂ„ sĂ€ger Du till mig eller Olsberg.Han e snĂ€ll 😆😛

Mvh Marcus

Alla Àr taskiga... och jag vet inte rigtigt hur man frÄgar rÀtt?jag vill gÄ...?kan jag fÄ?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

doris (oregistrerad)
TrÄkigt att du vill avsluta medlemskapet. Men moderatorerna kan inte göra mycket Ät den saken. Det Àr nÄgon av administratörerna du ska prata med. Olsberg tillexempel.

Ok... jag skriver till han dĂ„... tack du Ă€r snĂ€ll ialf!!!! 😳

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

TrÄkigt att du ska kÀnna sÄ, visst har jag sett folk som gÀrna mÀstrar andra hÀr i forumet dÄ och dÄ.

Men det Àr inget att ta Ät sig.

Alla har varit nybörjare, man har rÀtt att göra fel och stÀlla dumma frÄgor.

Kan man inte besvara dom utan att göra sig lustig över folk sÄ förstÄr jag inte varför man ska svara överhuvudtaget.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det Ă€r bara att maila till nĂ„gon av moderatorerna, att du vill bli bortplockad - men varför skulle du vilja det egentligen...? 😳

För att jag inte fattar ngt och mitt sprÄk uppfattas som dum...adhs dyslexi och utlÀnnig ny hÀr och överalt

Jag tycker att det Àr synd om du försvinner pÄ grund av det. Om du stannar kvar och lÀser vad andra skriver, sÄ lÀr du dig mycket - och efter hand kan du kÀnna dig lite sÀkrare, sÄ att du försöker skriva sjÀlv ocksÄ - och ju mer du trÀnar desto duktigare blir du.

Om svenskan Àr ett problem, sÄ kommer du att lÀra dig massor hÀr genom att följa diskussionerna. Om dyslexi Àr ett problem, sÄ hjÀlper det att skriva mycket. Jag kan tÀnka mig att bÄda dessa faktum gör det extra jobbigt och gör att du kÀnner dig mer utanför, men trÀning hjÀlper alltid.

Jag kommer ihĂ„g en dyslektiker som kom med i VST-forum. Hans inlĂ€gg var fruktansvĂ€rt svĂ„ra att lĂ€sa frĂ„n början - men nĂ€r han hade varit med ett tag, sĂ„ mĂ€rktes en tydlig förbĂ€ttring. Han började med lite kortare inlĂ€gg, men sedan blev det allt bĂ€ttre med tiden, sĂ„ helt hopplöst Ă€r det aldrig. 😉

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

...visst har jag sett folk som gÀrna mÀstrar andra hÀr i forumet dÄ och dÄ.

Ett understatement, det sker ofta och alltför ofta och av sÄna som sÀllan har ngt konstruktivt att bidra med. Trist attityd helt enkelt.

Doris stĂ€llde EN frĂ„ga och hon fick stavningspolisen pĂ„ sig direkt. 😳

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jo det Àr tragiskt.

Inte sÄ att man kÀnner sig vÀlkommen med sÄdana onödiga inlÀgg.

Vet sjÀlv att man tvekat att posta pga. att nÄgon sjÀlvutnÀmnd storfrÀsare vet bÀttre/mÄste hÀvda sig.

TrÄkig attityd Àr i underkant, jag tror att forumet tjÀnar pÄ nya medlemmar. Det finns dom som Àr helt gröna och dom ska inte kÀnna sig utsatta, tÀnk Àven pÄ att det finns folk som Àr nya hÀr som kan lÀra en nÄgot. Dom lÀr ju inte bli benÀgna att posta efter att ha lÀst nÄgot sÄnt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

HÄller med om mÄnga inlÀgg ovan, men det finns ocksÄ en otroligt mÀngd trevliga och hjÀlpsamma mÀnniskor hÀr. Du kan vÀl ge oss en chans till Doris, innan du avslutar ditt medlemskap. Ett par dagar mer eller mindre kan du vÀl avvara innan du avslutar ditt konto sÄ kan vi vÀl se att du iaf kan fÄ nÄgra bra svar pÄ ditt problem.

😳

/H.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Med dĂ„ligt sprĂ„k, sĂ„ Ă€r det inte lĂ€tt, men folk tar som regel mer hĂ€nsyn till felen om man nĂ€mner att man Ă€r dyslektiker, samtidigt som det Ă€r j-t trist att behöva pĂ„peka sina brister hela tiden. Det Ă€r trots allt inte viktigt att ha perfekt svenska i forumet - men vissa hugger Ă€ndĂ„ direkt pĂ„ ett trĂ„kigt sĂ€tt sĂ„ fort nĂ„gon skriver lite fel, i stĂ€llet för att vĂ€nligt be frĂ„gestĂ€llaren förtydliga sig nĂ€r nĂ„got Ă€r oklart. Vi Ă€r nog alla lite lata och slarviga nĂ€r vi skriver i forum - och kollar inte sprĂ„ket sĂ„ vĂ„ldsamt noga hela tiden, sĂ„ jag tror inte att det Ă€r mĂ„nga av oss som verkligen skriver perfekt... 😳

Detta Ă€r ingen skola, utan ett forum dĂ€r man möts och Ă€r rimligt trevliga mot varandra under diskussionerna - nĂ„got som en del verkar ha vĂ€ldigt lĂ€tt att glömma... 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag tycker att du helt klart ska stanna kvar! Jag har dĂ„ lĂ€rt mig en himla massa pĂ„ forumet, och sen fĂ„r man bara ta och sĂ„lla bort svar av irriterade, morgontrötta individer.... det finns ju trots allt ett antal tusen trevliga medlemmar pĂ„ forumet, som sitter inne med en hel del bra kunskaper, som dom gĂ€rna delar med sig av 😳.

Dra ett streck över dom diskussioner som varit, sÄ ska du se att det löser sig.

Å vĂ€lkommen hit!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Claes, du har helt rÀtt!

Ser att du huserar i Oxie. DĂ„ Ă€r vi praktiskt taget grannar. 😎

VĂ€rlden Ă€r liten ibland... 😉

Jag kÀnner bara till en studio i Oxie - Àr det den som ligger vid ICA? I sÄ fall har jag varit dÀr och hjÀlpt till att hitta lite jordslingor och elÀnde nÀr den precis var fÀrdig, men jag har för mig att den har bytt Àgare minst en men kanske fler gÄnger - och kanske ocksÄ utrustning sedan dess...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Claes, du har helt rÀtt!

Ser att du huserar i Oxie. DĂ„ Ă€r vi praktiskt taget grannar.  😎

VĂ€rlden Ă€r liten ibland... 😎

Jag kÀnner bara till en studio i Oxie - Àr det den som ligger vid ICA? I sÄ fall har jag varit dÀr och hjÀlpt till att hitta lite jordslingor och elÀnde nÀr den precis var fÀrdig, men jag har för mig att den har bytt Àgare minst en men kanske fler gÄnger - och kanske ocksÄ utrustning sedan dess...

VĂ€rlden Ă€r liten, men Oxie Ă€r fan snĂ€ppet mindre... 😉

Dags för en IRL Oxie nu? Byakrogen? 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Claes, du har helt rÀtt!

Ser att du huserar i Oxie. DĂ„ Ă€r vi praktiskt taget grannar.  😎

VĂ€rlden Ă€r liten ibland... 😛

Jag kÀnner bara till en studio i Oxie - Àr det den som ligger vid ICA? I sÄ fall har jag varit dÀr och hjÀlpt till att hitta lite jordslingor och elÀnde nÀr den precis var fÀrdig, men jag har för mig att den har bytt Àgare minst en men kanske fler gÄnger - och kanske ocksÄ utrustning sedan dess...

VĂ€rlden Ă€r liten, men Oxie Ă€r fan snĂ€ppet mindre... 😎

Dags för en IRL Oxie nu? Byakrogen? 😎

Hahah! Jag Ă€r pĂ„! 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Claes, du har helt rÀtt!

Ser att du huserar i Oxie. DĂ„ Ă€r vi praktiskt taget grannar.  😎

VĂ€rlden Ă€r liten ibland... 😛

Jag kÀnner bara till en studio i Oxie - Àr det den som ligger vid ICA? I sÄ fall har jag varit dÀr och hjÀlpt till att hitta lite jordslingor och elÀnde nÀr den precis var fÀrdig, men jag har för mig att den har bytt Àgare minst en men kanske fler gÄnger - och kanske ocksÄ utrustning sedan dess...

VĂ€rlden Ă€r liten, men Oxie Ă€r fan snĂ€ppet mindre... 😉

Dags för en IRL Oxie nu? Byakrogen? 😎

😎

Man skulle kanske försöka göra en sökning bland medlemmarna och se hur mĂ„nga det Ă€r som finns i Oxie... 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det kÀnns som om du Ätminstone mÄste försöka Doris. Att sÀtta ut EN punkt, och anvÀnda sig utav stor bokstav i början av varje mening gör det betydligare lÀttare att lÀsa. Du har ju redan delat upp dina inlÀgg i meningar sÄ det fixar du uppenbarligen. Att inte posta samma frÄga fyra gÄnger Àr ocksÄ en sÄdan dÀr sak som underlÀttar.

Jag har absolut ingenting emot folk som inte kan sprÄket av den ena eller den andra anledningen men det kÀnns inte ens som om du försöker att bli förstÄdd.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vem som helst kan stava lite tokigt ibland. Ingen Àr helt perfekt.

SjÀlv sÄ kan jag tappa bokstÀver och t o m hela ord nÀr jag skriver. Och det Àr inte alltid man mÀrker det förren man har sÀnt ivÀg ett inlÀgg.

SÄ lÄt inte dyslexin stÄ ivÀgen för dig. Har du nÄgon frÄga sÄ stÀll den. Det finns alltid nÄgon som kommer att svara utan att anmÀrka pÄ din stavning.

/nybbe

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...