tordA Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 (redigerat) död pÄ grund av nÀringsbrist Redigerat 25 november 2006 av TordA
Vallhagen Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 TordA sa: [*]Ăggklyvare (sĂ„ klart) đ Japp: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag ...there u go. Sitter fint pĂ„ ett Fmoll.
Vallhagen Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 (redigerat) IDF sa: jag har Ă€ggklyvare!!!! Hur fan hann du först đđ edit: Sen ligger det ju i tiden med ett nĂ€sflöjtsstick. Redigerat 12 november 2006 av Vallhagen
IDF Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 (redigerat) Vallhagen sa: IDF sa: jag har Ă€ggklyvare!!!! Hur fan hann du först đđ edit: Sen ligger det ju i tiden med ett nĂ€sflöjtsstick. jag har inget liv.. đ de e dĂ€rför jag e först.. đ jag har nĂ€sflöjt me.. đ btw: ska jag sampla av Ă€ggklyvaren i flera toner.. o slĂ€nga ut över klaviaturet?? o sen spela melodier den vĂ€gen, eller bara rakt in i datorn?? Redigerat 12 november 2006 av IDF
Twilight_Zound Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Rakt in i diskettstationen om du har... đ Du fĂ„r nog pressa lite hĂ„rdare men det GĂ R đ
IDF Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 (redigerat) Twilight_Zound sa: Rakt in i diskettstationen om du har... đDu fĂ„r nog pressa lite hĂ„rdare men det GĂ R đ ILL DO IT!! har jag berĂ€ttat om den gĂ„ngen jag fastnade med handen i min VCR??? Redigerat 12 november 2006 av IDF
tordA Postat 12 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 12 november 2006 Vallhagen sa: TordA sa: [*]Ăggklyvare (sĂ„ klart) đ Japp: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag ...there u go. Sitter fint pĂ„ ett Fmoll. agg2'an blir bra ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- IDF sa: Vallhagen sa: IDF sa: jag har Ă€ggklyvare!!!! Hur fan hann du först đđ edit: Sen ligger det ju i tiden med ett nĂ€sflöjtsstick. jag har inget liv.. đ de e dĂ€rför jag e först.. đ jag har nĂ€sflöjt me.. đ btw: ska jag sampla av Ă€ggklyvaren i flera toner.. o slĂ€nga ut över klaviaturet?? o sen spela melodier den vĂ€gen, eller bara rakt in i datorn?? nĂ€, inget lyx, en drill blir perfekt, hjĂ€rna stĂ€md i HillDur ! nĂ€sflöjt kan bli aktuell senare (nĂ€r jag presenterat lĂ„tnamnet đ )
osiris Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Jag har en mandolin... kan det vara nĂ„got? đ
tbruce Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 (redigerat) TordA sa: sĂ„ nu Ă€r det stax dax för en ny omgĂ„ng đ Bara ingen fĂ„r för sig att motown olle i grind. Eller? :ph34r EDIT: Du hittar sĂ€kert nĂ„gra tamla veteraner som vill vara med. (Ă€r jag pĂ„ rĂ€tt spĂ„r? đ ) Redigerat 12 november 2006 av tbruce
Vallhagen Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Jag ha ocksĂ„ en leksak som heter Lucky, en oktav plingplong utan svarta tangenter. đ
tordA Postat 12 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 12 november 2006 (redigerat) osiris sa: Jag har en mandolin... kan det vara nĂ„got? đ OhJaha ! bara den kan sĂ€ga Plink pĂ„ kommando, och vara tyst pĂ„ söndagsmornar! @ tbruce: hahaha, nĂ€, du körde fel i örebro. Redigerat 12 november 2006 av TordA
osiris Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 TordA sa: osiris sa: Jag har en mandolin... kan det vara nĂ„got? đ OhJaha ! bara den kan sĂ€ga Plink pĂ„ kommando, och vara tyst pĂ„ söndagsmornar!. Inga problem... den Ă€r vĂ€ldreserad! đ
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Jag har Banjolin och Balalaika. Dessutom kan jag mixa đ
IDF Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 jag har ett hemmabyggt instrument som har tvĂ„ strĂ€ngar stĂ€mda i D och G... den e Ă€ven uppmickad med en gammal dynamisk mick som jag slaktade.. đ
IDF Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Wernborg sa: ospelbar klarinett đ lust o ge den till mig?? đł
osiris Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 IDF sa: Wernborg sa: ospelbar klarinett đ lust o ge den till mig?? đł Nej, men du kan fĂ„ köpa den! 7 lax och den Ă€r din!
Wernborg Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 osiris sa: IDF sa: Wernborg sa: ospelbar klarinett đ lust o ge den till mig?? đ Nej, men du kan fĂ„ köpa den! 7 lax och den Ă€r din! jaha, men dĂ„ sĂ€ljer jag din mandolin för 8 lax đ
osiris Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Wernborg sa: osiris sa: IDF sa: Wernborg sa: ospelbar klarinett đ lust o ge den till mig?? đ Nej, men du kan fĂ„ köpa den! 7 lax och den Ă€r din! jaha, men dĂ„ sĂ€ljer jag din mandolin för 8 lax đ Deal! đ
Wernborg Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 osiris sa: Wernborg sa: osiris sa: IDF sa: Wernborg sa: ospelbar klarinett đ lust o ge den till mig?? đ Nej, men du kan fĂ„ köpa den! 7 lax och den Ă€r din! jaha, men dĂ„ sĂ€ljer jag din mandolin för 8 lax đ Deal! đ± dĂ„ skickar jag faktura pĂ„ mellanskillnaden 1000 kr đđđ
Torwald Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Jag har bara fungerande instrument, med undantag för mungigan som, trots att den Àr alldeles felfri, vÀgrar lÄta ordentligt. Kan jag inte fÄ bidra med lite rundgÄng eller nÄgot annat som jag behÀrskar?
osiris Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Torwald sa: Jag har bara fungerande instrument, med undantag för mungigan som, trots att den Ă€r alldeles felfri, vĂ€grar lĂ„ta ordentligt. Kan jag inte fĂ„ bidra med lite rundgĂ„ng eller nĂ„got annat som jag behĂ€rskar? Jag bidrog med en GarageBand-loop till förra lĂ„ten... SĂ„ jag tror nog att mungigan blir perfekt! đ
Torwald Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 osiris sa: Torwald sa: Jag har bara fungerande instrument, med undantag för mungigan som, trots att den Ă€r alldeles felfri, vĂ€grar lĂ„ta ordentligt. Kan jag inte fĂ„ bidra med lite rundgĂ„ng eller nĂ„got annat som jag behĂ€rskar? Jag bidrog med en GarageBand-loop till förra lĂ„ten... SĂ„ jag tror nog att mungigan blir perfekt! đ Ă h, SĂ FTH! Just say when đ
tbruce Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Jag kan bidra med en sampling av nĂ€r grannens ungar lirar eurotechnodancetrance pĂ„ vrĂ„lhögvolym (man hör förmodligen bara dunk, dunk, dunk, dunk, typ), skulle det vara nĂ„t? đ
tordA Postat 13 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 13 november 2006 Torwald sa: osiris sa: Torwald sa: Jag har bara fungerande instrument, med undantag för mungigan som, trots att den Ă€r alldeles felfri, vĂ€grar lĂ„ta ordentligt. Kan jag inte fĂ„ bidra med lite rundgĂ„ng eller nĂ„got annat som jag behĂ€rskar? Jag bidrog med en GarageBand-loop till förra lĂ„ten... SĂ„ jag tror nog att mungigan blir perfekt! đź Ă h, SĂ FTH! Just say when đ spela in nĂ„gra twngck, tack, och ladda upp. har du ingen plats sĂ„ pm'a mig sĂ„ fĂ„r du en adress.
tordA Postat 13 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 13 november 2006 (redigerat) DrHans sa: Jag vill ocksĂ„ va med, vad behövs? alla fĂ„r vara med !! du fĂ„r strax veta vilken lĂ„t som skall odödliggöras đ frelskavning Redigerat 13 november 2006 av TordA
DrHans Postat 13 november 2006 Postat 13 november 2006 TordA sa: DrHans sa: Jag vill ocksĂ„ va med, vad behövs? alla fĂ„r vara med !! du för strax veta vilken lĂ„t som skall odödliggöras đ AllafĂ„vame fattigaĂ„rika svartaĂ„vita....... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.