Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Den hĂ€r hemsidan har snart genererat lika mĂ„nga trĂ„dar som frĂ„gan varför demolĂ„tarna bara blir till en massa oförstĂ„elig text 🙂

Redigerat av Pluffo
dannepop (oregistrerad)
Postat

Fantastiskt!

Hade missat detta tidigare!

:-)

Danne/

Postat (redigerat)
Den hĂ€r hemsidan har snart genererat lika mĂ„nga trĂ„dar som frĂ„gan varför demolĂ„tarna bara blir till en massa oförstĂ„elig text  🙂

Kan det bero pÄ att sökfunktionen hÀr pÄ forum funkar ungefÀr lika bra som bifogade mp3-filer.

EDIT: jag sökte men hittade inte. minns inte nu vad jag sökte pÄ. NÄja, nÄn nytillkommen kan ju fÄ lite kul i alla fall.

Fan, jag tar tillbaka allt jag sagt och hĂ€vdar motsatsen 😆

Redigerat av Wernborg
  • 2 veckor senare...
Postat
Den hĂ€r hemsidan har snart genererat lika mĂ„nga trĂ„dar som frĂ„gan varför demolĂ„tarna bara blir till en massa oförstĂ„elig text 😕

HAHAHAHA!!!!! 😄😄😄

• 2 mĂ„nader senare...
Postat (redigerat)
Guitar shred show

Äntligen! Favvo sajten Ă€r uppdaterad! En sĂ„dan hĂ€r hemsida skulle jag vilja ha. :rolleyes:

Redigerat av BÄNKT
Postat
Guitar shred show

Äntligen! Favvo sajten Ă€r uppdaterad! En sĂ„dan hĂ€r hemsida skulle jag vilja ha. :rolleyes:

YES!!! Äntligen. Han Ă€r ju störtskön.

Postat
Guitar shred show

YES!!! Äntligen. Han Ă€r ju störtskön.

Wörd! 😄

Postat (redigerat)

mm mycket hÀrlig sida...

Roligast Ă€r nog dock nĂ€r han fĂ„r paket skickat med shred ex.... 😆 (fedex)

Redigerat av Bobogura
  • 2 veckor senare...
haze (oregistrerad)
Postat

Hehe! 😏😆

Den var ju klockren! Tack! 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.