Jump to content
Annons

Authorizer Sound Replacer Diskett


Blodis

Recommended Posts

Tjenare!

Jag köpte Digi001 och Pro Tools 6.1 och fick med en Authorizer Sound Replacer v1.1 - v1.1.1 Diskett. Men jag har inte självaste Soundreplacer. Någon som har tips på vart man kan få tag på det eller hur man gör? 🙂

Tack på Förhand!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjenare!

Jag köpte Digi001 och Pro Tools 6.1 och fick med en Authorizer Sound Replacer v1.1 - v1.1.1  Diskett. Men jag har inte självaste Soundreplacer. Någon som har tips på vart man kan få tag på det eller hur man gör? 😄 

Tack på Förhand!!!

Det kommer tyvärr inte att fungera, den soundreplacer disk du har är för "pre" V6, dvs Pro Tools 4.x eller 5.x.

Sedan Pro Tools 6.x gick Digidesign över till iLok skydd (blå nyckel) istället för disk auktorisation..

...nåja några pluggar kan man auktorisera via sernie nummer, men dock inte Sound Replacer.. finns det något reg kort till soundreplacern?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tackar så mycket för svaren jag fått 🙁 Nu slipper jag sitta och svära över min diskett längre!

Så nu känner jag mej redo att ta nästa kliv i livet och införskaffa mej en iLok-nyckel.

Innan du gör det kan du väl ringa oss så tittar vi på vad du har så du inte hamnar i en situation där du sitter med en iLok nyckel du inte kan fylla på..

DigiNordic: 08-442 55 80

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tackar så mycket för svaren jag fått  😳  Nu slipper jag sitta och svära över min diskett längre!

Så nu känner jag mej redo att ta nästa kliv i livet och införskaffa mej en iLok-nyckel.

Innan du gör det kan du väl ringa oss så tittar vi på vad du har så du inte hamnar i en situation där du sitter med en iLok nyckel du inte kan fylla på..

DigiNordic: 08-442 55 80

sicken sööviss!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...