DrivKraft Postat 3 november 2006 Postat 3 november 2006 Klantig som jag Ă€r sĂ„ glömde jag ta med mig senaste nr av Studio till morsan och nĂ€tet! đ Man fick ett tips om en plugg som man kan flytta runt inserteffekterna i, nĂ„got som jag lĂ€ngtat efter! (Kör Cubase SX3) NĂ„gon som vet vad jag söker? Tack för visat intresse! đ Peace Out!
DrivKraft Postat 3 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 november 2006 Du menar inte Cubase 4? đł He he...nej det Ă€r inte aktuellt med en uppdatering Ă€n! đ Men gĂ€rna den dĂ€r lilla pluggen som man kunde flytta runt inserts i...vore kul!
DrivKraft Postat 3 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 november 2006 Logic? đ đđłđ Kom igen nu Guys! đ
DrivKraft Postat 3 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 november 2006 Den som letar han skall finna! FOUND IT! đ PEACE OUT!
drloop (oregistrerad) Postat 3 november 2006 Postat 3 november 2006 Den som letar han skall finna! FOUND IT! đ PEACE OUT! Vad hette pluggen?
BaldByChoice Postat 3 november 2006 Postat 3 november 2006 Den som letar han skall finna! FOUND IT! đ PEACE OUT! And the answer is...? đ
hegobald Postat 3 november 2006 Postat 3 november 2006 Emo Niobic Svara eller dö .. Vi Ă€r jĂ€kligt nyfikna nu!!! đ
hegobald Postat 3 november 2006 Postat 3 november 2006 Den som letar han skall finna! FOUND IT! đ PEACE OUT! Vad fann du???????????????? đ
DrivKraft Postat 6 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 6 november 2006 SĂ„dĂ€r...inte meningen att hĂ„lla er i mörkret! MĂ„ste pallra mig bort till morsan varje gĂ„ng jag ska ut pĂ„ nĂ€tet bara... đ Pluggen heter EffectChainer och Ni hittar den DĂR ---> http://www.acondigital.com/us_EffectChainer.html Jag blev dock ganska besviken! Efter att pluggen letat reda pĂ„ alla pluggar i min dator sĂ„ fĂ„r jag veta att ungefĂ€r 90% utav dom inte gĂ„r att anvĂ€nda i EffectChainer. FrĂ„ga mig inte vad som gick fel. Jag tĂ€nkte lĂ„ta pluggen ligga tills jag fick nĂ„t svar pĂ„ deras hemsida men sĂ„ visar det sig att pluggen rör till det med Cubase. Mina projekt gick inte att spara normalt. Varje gĂ„ng jag ville spara mina framsteg sĂ„ sparades projektet i ny version! Behöver jag pĂ„peka att det tillslut blev jobbigt med 10 stycken exemplar av alla projekt? Eller gjorde jag just det? NĂ„vĂ€l! Tills AconDigital fixat en bĂ€ttre version fĂ„r jag göra som jag alltid gjort! Ta hem och testa, det Ă€r ju gratis. Och skulle det röra till det, dont blame me! Peace Out...
Torwald Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Precis nÀr jag hade svarat hÀr lÀste jag nyheten i tidningen, hehe. Men uppdatera! 4:an Àr bra. Det har hÀngt sig ett par gÄnger för mig, jag vÀntar pÄ en ny patch =) Det Àr GRYMT att kunna dra och slÀppa effekter inte bara mellan inserts utan Àven mellan kanaler. Blev EQn perfekt pÄ vÀnstra kompguran Àr det bara att kopiera till den högra!
tbruce Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Dra och slÀpp ja, det har vi haft i Logic lÀnge.
IDF Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Dra och slĂ€pp ja, det har vi haft i Logic lĂ€nge. Pro Tools med đđ
dannepop (oregistrerad) Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Hmm jag undrar vem som haft det lÀngst? Min Pappa har i alla fall den... Danne/
DrivKraft Postat 7 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 7 november 2006 Dra och slĂ€pp ja, det har vi haft i Logic lĂ€nge. đ± Sluta mobbas genast! đđ Cubase SX3 funkar skitbra i övrigt! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.