Jump to content
Annons

Problem med att ladda ner låtar

Recommended Posts

Guest Timecode
Posted

Hej och tack för detta forum, jag har dock ett problem som kommit, när jag skall lyssna på låtar på demo så får jag bara ner en php fil med massa oläsbara tecken, hur kommer detta sig? 🙂

Annons
Posted
Hej och tack för detta forum, jag har dock ett problem som kommit, när jag skall lyssna på låtar på demo så får jag bara ner en php fil med massa oläsbara tecken, hur kommer detta sig? 🙂

Har samma problem.. Oavsett dator.. (Mac eller Pc spelar ingen roll)

Posted

Det löser ni på följande vis:

Högerklicka på filen, skriv in valfritt filnamn och lägg till .mp3 så ska det fungera

Posted
Det löser ni på följande vis:

Högerklicka på filen, skriv in valfritt filnamn och lägg till .mp3 så ska det fungera

Old news.. Men så ska det inte behöva vara! 🙂

Posted

Nu har problemet fixat sig för mig (nästan).. Jag råkade installera Quicktime (för att jag var tvungen).. Nu kan jag klicka på en MP3 länk i demospelningar och då tar Quicktime hand om det hela och spelar låten för mig på en webbsida.. 😄 Nackdelen är att jag måste vänta tills hela låten är hemladdad.. (streaming funkar inte)