Jump to content
Annons

JUST US - THE BAND

Recommended Posts

Guest Lindgren
Posted

Just Us - The Band är nu släppt och finns att beställa på justustheband.comför endast 30:-

Demon innehåller 5 spår, mixade och mastrade av Ronnie Björnström på Sweet Tone Productions.

Designen är gjord av Nicke Wikström (4-sidig booklet)

Klicka er in på sidan! det finns även smakprov. Hjälp oss att komma utanför Piteå med våran musik! : D

/J

Annons
Posted
Hjälp oss att komma utanför Piteå med våran musik! : D

Vad är det för fel på Piteå? ☺️

Jag gillar Piteå.

Guest Lindgren
Posted

Näe, visst - jag gillar också när band gör gratis-grejor. Vilket vi gjort tidigare, men nu kändes det bara som att.. vi har lagt ut över 10.000 kronor på demon, och får vi alla ex. sålda så kommer vi få in 3000:- så det är ju inte direkt så vi går med någon jätte vinst.

Det är ju absolut inte det som är meningen heller, jag gör det inte för pengar eller "kändis-skap" - men på något sätt så känns det ändå mycket bättre, eftersom på så vis har vi råd med att börja med ännu en demo i framtiden, annars måste vi ju börja om från scratch igen.

Och har man inga sponsorer o.s.v. så kan det faktiskt vara lite knepigt att få ihop pengar, visst - spelningar i all ära, men det är inte så gott om arrangemang i Piteå just nu! :-)

Och gsol - inget ont om Piteå så, men visst vore det roligt att få sprida sig lite runt om i Sverige? =)

/J