Jump to content
Annons

Controller att "lägga vantarna på"


Torwald

Recommended Posts

thrinithan (oregistrerad)

dat var skumt... Jag har senast i veckan sett den hos Thomann men hittar den inte heller nu... Måste vart väldigt nyligt dom tog bort den ur sortimentet 🙂 Kommer i alla fall ihåg att den kostade precis 8800:- sek på Thomann

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 4 veckor senare...

Hejsan,

Först och främst:

Vad är du ute efter? Vill du göra justa regel svep så bör man ha en med längre reglar. Är du mer inne på att även ha bra kontroll över vsti:s och annat så tror jag att Novation ZeroSL är helt utan motstycke (rätta mig gärna om jag har fel, ja om du äger en och inte håller med/alt har testat den och hittat ngt bättre)

Då jag själv vill ha båda kakorna, dvs dels kunna mixa snyggare i mixern, samt lätt styra pluggar etc så skulle jag gå på Novation ZeroSL.

Jag fick en demo på 4sound på folkis och den va cool då den känner igen olika vsti:s auto, även reason etc 😎

Fundera lite först vad som är viktigast för dig. Om inte annat så tycker jag att du skall spana in den och känna på den lite. Studio hade även en recention av den för ett tag sedan, fick bra betyg. Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...