BaldByChoice Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 (redigerat) Finns det nĂ„gra tester av Sonar 6 som man kan lĂ€sa online? đ± Ăr det testat i kommande Studio (som kommer ut vilken dag som helst, va?)? EDIT: Innan jag fĂ„r Google-polisen flĂ„sande i nacken - Ja, jag har sökt pĂ„ Google! đ Redigerat 23 oktober 2006 av BaldByChoice
BaldByChoice Postat 26 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 26 oktober 2006 Ingen?! đ NĂ„gon pĂ„ tidningen Studio borde vĂ€l veta om det dyker upp nĂ„gon test av Sonar 6 dĂ€r Ă„tminstonde? đ
Majken Postat 26 oktober 2006 Postat 26 oktober 2006 Testet Àr inplanerat till nummer 11. AlltsÄ inte nÀsta nummer men Ànnu nÀsta. /Majken
dede Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Kan du skriva lite om SesionDrummer dÄ? Vad ska man ha det till?
basshole Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Kan du skriva lite om SesionDrummer dÄ? Vad ska man ha det till? Ja, vad tror du?!?
Vallhagen Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Kan du skriva lite om SesionDrummer dÄ? Vad ska man ha det till? Ja, vad tror du?!? Forumet blir/Àr trevligare utan den dÀr typen av billig spydighet. Den hÀr gÄngen dessutom helt missriktad. Dede har bÀttre koll pÄ mjukvaruinstrument Àn de flesta hÀr. SÄ tolka frÄgan rÀtt och leverera ett vettigt svar istÀllet. tjing
dede Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 Kan du skriva lite om SesionDrummer dĂ„? Vad ska man ha det till? Ja, vad tror du?!? Hej basshole! Hoppas att allt Ă€r bra med dig med! Anledningen att jag stĂ€llde frĂ„gan; Cakewalk har i ett antal uppgradreringar slĂ„tt pĂ„ stora trumman (ursĂ€kta vitsen) för "Session Drummer". Jag har provat men inte uppfattat det som nĂ„got mer Ă€n ett jamsjĂ€lvspelandegrej. För att förtydliga min frĂ„ga: Cakewalk kör ut hĂ„rt med "Session drummer". Ăr det nĂ„got att ha? Grundkriterier Ă€r att kunna fĂ„ ut alla instrument pĂ„ olika kanaler. Tjao
basshole Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 Allt bra hÀr, tackar som frÄgar. Hoppas allt Àr bra med dig ocksÄ. Min första kommentar var faktiskt menad med skÀmtsam ton, men nu nÀr jag ser den sjÀlv ser den bara plump och otrevlig ut. Inte alls min mening och jag ber givetvis om ursÀkt. Tjo!
Vallhagen Postat 14 november 2006 Postat 14 november 2006 Det finns nÄn branschtomte som heter Anderton. Han kör nÄn egen sorts - rÀtt uppskattad - form av recension hÀr: http://acapella.harmony-central.com/forums...hreadid=1438357 ...kanske kan vara till glÀdje för nyfikna:)
Pro tools fan Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Finns det nĂ„gra tester av Sonar 6 som man kan lĂ€sa online? đĂr det testat i kommande Studio (som kommer ut vilken dag som helst, va?)? EDIT: Innan jag fĂ„r Google-polisen flĂ„sande i nacken - Ja, jag har sökt pĂ„ Google! đ Hej ! Se evt. Dette link: http://www.gearwire.com/recording.html Her findes du info om alt det nye gear. MVH. Sonarfan đ
mcbrain (oregistrerad) Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 PĂ„ vilken sida e sonar 6 testet i nya tidningen??? đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.