maxmaxmax (oregistrerad) Postat 18 oktober 2006 Postat 18 oktober 2006 (redigerat) EDIT: tack Redigerat 18 oktober 2006 av maxmaxmax
Fruppe69 (oregistrerad) Postat 18 oktober 2006 Postat 18 oktober 2006 (redigerat) EDIT: varsågod Redigerat 18 oktober 2006 av Fruppe69
surikatmamma Postat 18 oktober 2006 Postat 18 oktober 2006 Alla tjatar om att man ska söka så fort nån ställer en fråga, och så finns det folk som tar bort både frågan och lösningen när de fått svar? Kom igen.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 18 oktober 2006 Postat 18 oktober 2006 Alla tjatar om att man ska söka så fort nån ställer en fråga, och så finns det folk som tar bort både frågan och lösningen när de fått svar? Kom igen. Okej - jag försökte rädda någon slags töntig ära. Svaret är: Markera den och tryck på delete.
DrHans Postat 18 oktober 2006 Postat 18 oktober 2006 Råkade göra samma sak för länge sedan. Tog bort mitt inlägg och fick skäll. Fast jag fick höra fler otrevlighter 🙁 Jag har aldrig vågat göra om det sen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.