KRIS_O (oregistrerad) Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 (redigerat) Letar efter en kompakt portabel studio, lite allt i ett... vad finns på marknaden just nu...ge ett tips! det som måste finnas med : - liten klaviatur med 2 till högst 3 oktaver, hyfsad spelkänsla & anslagskänslighet, pitch bend, gärna oktav-knapp, - inbyggt ljudkort m. 1 mic-preamp phantom-matning, utgångar för monitorer, 1 instrumentingång, hörlursuttag - det jag har hittat är i den stilen är: M-audios "ozone", Tone Port KB37 , novation (model??) , ....sedan mest större varianter /tacksam för hjälp. Redigerat 14 oktober 2006 av KRIS_O!
tbruce Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Novation K-station kanske? Fast jag vet inte om den har mickingång/fantommatning... Sen finns ju CME's UF-serie men den börjar väl på 5 oktaver tror jag. Annars vet jag inte...
tbruce Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Förlåt, jag menar såklart Novation X-station. Den har fantommatning.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.