Jump to content
Annons

nadom - Torn


Betyg  

4 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      1
    • 2
      0
    • 3
      2
    • 4
      0
    • 5
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Torn

ARTIST/GRUPP: nadom / Fyllecell

GENRE: jazz?

LÅTLÄNGD: 2:31

KOMPOSITÖR: nadom

PRODUCENT: nadom

INSPELNINGSÅR: 2003

FORMAT: mp3

STORLEK: 3,6 MB

LÅTLÄNK:

Låten

----

Liten skitlåt egentligen =) Jag suger antagligen apa på att mixa å mastra åså men jag har försökt lite ivf.... Har trackat musik i typ 8 år å då använder man ju aldrig EQ å kompressor å fan hans mormor men jag lär mig nog.... + att ja sitter me ett par kassa golvhögtalare (bakom mig) så höra om nivårer åså e rätt är ju helt hopplöst 😉

Jaja, bye now!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ett: Som hemmapulare så tycker jag de e skitsvårt att få ljuden att låta bra tillsammans. Detta tycker jag Du har lyckats med=)

Två: Är inte drumsen lite höga? Å andra sidan blir det väldigt "club:igt" just därför, så de kanske var din tanke?!

Tre: Jag gillar det 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Anders L: Vad uppfattar du som stelt? (ja uppfattar massa saker som stelt , vill bara kolla 😉)

Freddie: Spank you, jag har verkligen ingen anning om de e bra mixat eller inte, här låter det bra men. ja 😳 Det ska nog vara lite klubbigt antar jag =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, trummorna låter väldigt hårda och känns jobbiga att lyssna på (för mig alltså). Instrumenten saknar egna rum (som jag brukar tjata om). Skulle sitta fint med lite ambiens och basen skulle gärna kunna få komma fram mer som ett eget instrument. 😛

Men det är som sagt kul att höra lite jazzmusik mellan varven!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...