Helge Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 Hej! Jag kör Logic Pro i en powerbook med usb-donglen på sidan. Nu har den fått en liten smäll och funkar inte längre. Är det nå´n som vet hur jag får en ny? Jag ringde min musikaffär (före detta), och de sa att jag måste köpa nytt program. Det kan ju bara inte stämma. Jag har ju kvar min dongle och jag har en licens. Vad hade hänt om donglen gått sönder på något annat sätt? /Helge
osiris Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 Kontakta Apple... om jag inte minns fel så får du köpa en ny dongle för en viss summa pengar och så får du skicka tillbaka din gamla.
chrisB Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 Om trasiga donglar på Apple's diskutionsforum. Kostar typ 800 kr för en ny. Ring Apple Pro App support
hefu Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Enligt Apple själva, inte i Sverige dock, dom kan inget, har man 90 dagar ovillkorlig garanti på nyckeln. Med hjälp av koderna i paketet får man en ny nyckel, plus att de skickar en UPS-adresslapp tillbaka. Gratis.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.