jensak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Ja efter att läst och frågat runt och alla har samma åsikt, nämligen att jag ska köpa en condensator mic för studeo inspelning så gorde jag det och jag köpte en ADK A-51 type v för strax under 1000 lappen, och nu fattar till och med en ammatör som jag varför, vilken skilnad det blev, ett sångbås (under trappan) isolering och nya micen börjar få lite studio känsla nu skit kul 😛
rainydays Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Kul när en liten grunka för en tusing kan sporra kreativiteten 😛
Claes Holmerup Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Första kondensatormicen öppnar verkligen öronen... Grattis! Du har precis tagit första steget in i en helt ny värld.
Emil Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Första kondensatormicen öppnar verkligen öronen... Grattis! Du har precis tagit första steget in i en helt ny värld. 😆 En ny värld av accellererande habegär på alla fronter
IDF Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Första kondensatormicen öppnar verkligen öronen... Grattis! Du har precis tagit första steget in i en helt ny värld. 😉 En ny värld av accellererande habegär på alla fronter 😆 sannerligen..
NONHALO Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 ibland ångrar man att man uppgraderade från cool edit 96 och karaoke mikrofon
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.