Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Funderar på att beställa en iMac istället för en mac mini som jag tänkt från början, mest för att få lite bättre prestanda. Men den vita färgen är ganska avtändande i min mening, kanske är skadad av 90-talets vita tv-apparater eller något.

Är det nån som hört några pålitliga rykten om en svart variant? De har ju svarta iPods och MacBooks så en svart iMac vore kanske inte otänkbart?

Skulle inte förvåna mig att de släpper en veckan efter jag beställt en vit.

Hade det inte varit för garantin hade jag lätt lackat om den. Mörkt vinröd hade varit ganska läckert.

Undrar vad som hänt med apples designers egentligen. Förr vågade de ju sticka ut med nya fräsha designer, vissa lyckade, vissa mindre lyckade. Nu känns allt lika homogent och tråkigt som resten av denhär massproducerade världen.

Visst slipper man bottennapp som smurfspyan, men å andra sidan saknas det smarta snygga lösningar som G4 Cube (ja om man bortser från värmesensorn då).

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.