Jump to content
Annons

Vilken kändis liknar du?


Snake

Recommended Posts

Annons

OT i OT:

Min "vanliga jävla" explorer säger att jag inte har "flash" installerat. Och så laddar jag ner och installerar det. Åsså funkar det inte i alla fall.

Det är precis samma mög som gör att jag inte kan titta på youtube.

Vad är fel? Nånting under inställningar förmodar jag, men vad? Java-tjafs?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är tydligen en blandning mellan dolph lundgren och penelope cruz. Självklart, varför har jag inte sett det innan?

Självklart, jag hade Billy Crystal och Katie Holmes i listan också. Det känns trovärdigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha, jag dör!  😆  😆  😆

Det är väl inte en crack-pipa du har i munnen? 😮

Hehe, nej det är en såndär kalas-flärp (ja vafan heter det då?) som man blåser i, men den där papprullen som åker ut är bortriven.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

OT i OT:

Min "vanliga jävla" explorer säger att jag inte har "flash" installerat. Och så laddar jag ner och installerar det. Åsså funkar det inte i alla fall.

Det är precis samma mög som gör att jag inte kan titta på youtube.

Vad är fel? Nånting under inställningar förmodar jag, men vad? Java-tjafs?

Har du testat med Mozilla? Explorern är inte riktigt "det senaste" om man säger så. Den hänger inte riktigt med alltid.

Link to comment
Dela på andra sajter

WalterOchJag.jpg

Vilken av dom är du? 😕

😕

Enligt förlagen jag brukar skicka låtar till så är jag den gråhårige mannen till vänster (får alltid höra att det jag skickar låter gammalt = för lite dunkande baskaggar). Men enligt de allra senaste rönen så är jag mannen till höger på bilden.

Edit: Har förresten skaffat lite tuffa kaggeljud så nu skall det bli dunka dunka 😕

Redigerat av Bebopkeys
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...