Dashboard Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 Vad ligger priserna på? Vad ska jag ha? Sitter i ett litet sovrum med skrivbordet jerker med monitorhyllor och ett par Event TR-5. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dashboard Postat 20 september 2006 Trådstartare Dela Postat 20 september 2006 Hoho? Nån lär väl veta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cliff Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 Samma fundering, har du hittat något lämpligt, eller någon annan som har någon ide? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 NHT:s S-00 var riktigt trevlig när jag hade en sådan hemma och testade. 😲 Själv har jag ADAM Sub-10, som kanske är lite dyr, men deras Sub-8 finns också numera - och den är t o m lite billigare än NHT:s modell... 🙁 Om man tycker att man inte behöver någon definierad och tydlig bas, utan nöjer sig med en otydlig och bumlig bas, så kan man ju också överväga någon billig hemmabio-sub... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.