Jump to content
Annons

Beverley Drums

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Har chans att köpa ett mörkrött Beverley trumset med Zildijancymbaler exkl. trumpall men inkl. metronom för kanske halva priset?! E d bra? Detta märkte tillverkades tills slutet av 70-talet. Rätt nyligen verkar tillverkningen ha återupptagits. Vet inte om det numera tillverkas i Asien eller var de lagt tillverkningen nu.

Spelar inte trummor, vet inte mycket om det ska väl tilläggas...

😆

:musik

Redigerat av musik
Annons
musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

EDITH: Trumsetet har använts. Det är alltså begagnat.

Redigerat av musik
Postat

Har ingen aning om det är bra trummor eller inte, men det verkar som ett väldigt sweet deal du har där. Jag skulle slå till... men lyssna inte på mig, jag är ansvarslös när det gäller pengar.

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Tack Allanson! Så halva priset för ett trumset som saknar trumpinnar och pall är ok?

😲

Redigerat av musik
MrPhil (oregistrerad)
Postat
Tack Allanson! Så halva priset för ett 30 år gammalt trumset som saknar pall och trumpinnar är ok?

😏

Du vet ju inte vad det kostade för 30 år sen.

Färgen var ju snygg.

Men nej, köp ett erkänt märke istället. Fast å andra sidan kan ju ett gäng Zildjian vara värt 2,5kkr bara de...

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Så Beverly är inte världens mest kända märke då? Det var vad jag ville veta.

Skulle själv annars mest vara inne på Premier drums tror jag.

😏

kalender//:musik

Redigerat av musik

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.