ChromaWoods Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Företagsinfo ger oss: egot förfinas - ledorden i kursen för altruister ogifta fröens - icke pollinerade frön ofina försteg - budgetutrustning för snåla audiofiler försona gifte - "Ja, okej då - vi försöker väl ett tag till..." ogift förenas - något som ofta förekommer i singelbarer Liggsår blir: års-ligg - har man sådana vet man att ens sexliv kanske borde ses över... låg gris - minigris Av Tandställning kan man utläsa: landnings-tält - när luffare bosatt sig utanför flygplatsen tändnings-tall - det träd som först fattar eld vid en skogsbrand stall-tändning - romantik bland hästar Skönhetstävling: ölhävnings-stekt - den som förlorar i ölspel häktnings-stövel - om konstapeln har glömt häktningsordern går det bra med en sån här vänlighets-skönt - KK Ok........ jag har inget liv och jag bör gå och lägga mig nu. 😄
Bebopkeys Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Församlad i Paris blir Sirap i Dalmasröf. Om man vill.
pirateKING Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Bebopkeys sa: Församlad i Paris blir Sirap i Dalmasröf. Om man vill. Nu börjar vi komma in på palindrom här 😱
ChromaWoods Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 pirateKING sa: Nu börjar vi komma in på palindrom här 😳 Ja, palindrom är också skoj. Vi har ju sådana klassiker som: Naturrutan Sallad i Paris rapar sirap i Dallas
tbruce Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 eller Märk stupid, abrakadabra. Ur fin ränsel lyfta rappa japaner samma mimosa som i mammas rena pajapparat. Fylles när ni fruar bada karbad i putskräm.
ChromaWoods Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Sen bara måste jag flika in lite anagram..... 😳 Flaskpost: polsk saft - jordgubbsvodka falsk post - när kuvertet bara innehöll mjöl fast polsk - korpulent östeuropé tofs-plask - dop skalp-tofs - det som blir över vid en slarvig skalpering falsk-stop - när man jävlas med bilister genom att inte gå över gatan när det är grön gubbe
Bebopkeys Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 pirateKING sa: Bebopkeys sa: Församlad i Paris blir Sirap i Dalmasröf. Om man vill. Nu börjar vi komma in på palindrom här 😛 Palindrom är ju meningar eller namn som blir lika oavsett från vilket håll man läser dom.
Bebopkeys Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 ChromaWoods sa: pirateKING sa: Nu börjar vi komma in på palindrom här 😛 Ja, palindrom är också skoj. Vi har ju sådana klassiker som: Naturrutan Sallad i Paris rapar sirap i Dallas Eller Ola Salo 😛
Egghuvud Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Bebopkeys sa: ChromaWoods sa: pirateKING sa: Nu börjar vi komma in på palindrom här 🙂 Ja, palindrom är också skoj. Vi har ju sådana klassiker som: Naturrutan Sallad i Paris rapar sirap i Dallas Eller Ola Salo 😄 Ja eller Johnny Weissmuller....nej vänta det blev feeel. 🙂
labero Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 ChromaWoods sa: Joe Labero har glömt att betala hyran Det har ja inte alls!!!
ChromaWoods Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 joe_labero sa: ChromaWoods sa: Joe Labero har glömt att betala hyran Det har ja inte alls!!! Det var inte meningen att förtala någon, joe.... 😄 Emottag min djupa ursäkt tillsammans med nedanstående finurliga anagram. Namnet Joe Labero ger följande anagram: Leja oboer - Om man ligger i tvist med en konkurrent kan man, om man har tur, finna och leja ett av dessa mafiosa blåsinstrument. OCH som ett bonus-anagram för att understryka min ödmjukhet... Bingolotto ger följande anagram: obotlig ton - tinitus obotlig ont - fantomsmärta obotlig not - tryckfelsnisse har härjat i notbladet bott igloon - f.d. eskimå otto lingbo - bara nån soft snubbe... vasaloppsåkare kanske?
pirateKING Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Bebopkeys sa: pirateKING sa: Bebopkeys sa: Församlad i Paris blir Sirap i Dalmasröf. Om man vill. Nu börjar vi komma in på palindrom här 😄 Palindrom är ju meningar eller namn som blir lika oavsett från vilket håll man läser dom. ja... har jag sagt någonting annat eller? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.