Pazo Postat 24 december 2006 Trådstartare Postat 24 december 2006 JÄvlar va lite folk bara 15 medlemmar inloggade nu.
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Jag firar inte jul i år. 😄 😏 😄 Nee.. Firade igår istället. 😎
Pazo Postat 24 december 2006 Trådstartare Postat 24 december 2006 Wäää! 😏 Fick lite nya kläder! 😄 Fan va het jag är! 😎
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Jag lät bilan falla ikväll. Det är över nu. På självaste julafton. Jag känner mig som en mördare. 😏
Linus Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Jag lät bilan falla ikväll. Det är över nu. På självaste julafton. Jag känner mig som en mördare. 🙁 😛 🙁
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Jag lät bilan falla ikväll. Det är över nu. På självaste julafton. Jag känner mig som en mördare. 🙁 🙁 🙁 Ja... Trist. Hoppades på oss, men det var helt enkelt något som fattades. Funkade inte för mig. Det är tamejtusan jobbigare att dumpa än att dumpas. 🙁 Jag och mitt gamla ömma hjärta. 😛
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Fick ett sms för en minut sen... hon gråter. Jag kan inte ringa upp. Det blir bara värre då. Det är själva fan. Själva djävla fan. Varje gång man bygger upp något... så försvinner en bit av min värld när det till sist raseras. Blir det något kvar i slutändan? Vågar man bygga igen? Man måste ju... eller? Jag bara förstör. För mig själv och andra. Återigen: Varför måste jag vara så förbannat blödig? För att jag är en INFJ. Jag är "unik". 1% av befolkningen. Yey.... Jättebra. Du är jättefin, men kommer aldrig.... a-l-d-r-i-g att hitta en likartad människa. Game Over, man.
Micke H Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Jag är ledsen, Chroma. Hoppas du inte sitter på julafton och mår dåligt... 😛
Micke H Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 God jul till alla i längsta tråden i alla fall (utom Chris). 🙁 Hoppas ni haft en bra jul och fått fina presenter. 😛
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 (redigerat) Jag är ledsen, Chroma. Hoppas du inte sitter på julafton och mår dåligt... 😛 Tack kompis. Jag har medicin (vin). Har varit hos farsan och ätit middag och kollat på TV. Inte mycket till julfirande alls. Men det gör inget. Jag är mer ledsen för hennes skull än för min egen. Jag hatar att behöva göra såhär. Men man måste ju, om det inte funkar för en. I'll be allright. Nog om det nu. Haft en bra dag då? Redigerat 24 december 2006 av ChromaWoods
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 God jul till alla i längsta tråden i alla fall (utom Chris). 🙁 Hoppas ni haft en bra jul och fått fina presenter. 🙁 Haha, varför mobbar du Chris? 😛
Micke H Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 God jul till alla i längsta tråden i alla fall (utom Chris). 🙁 Hoppas ni haft en bra jul och fått fina presenter. 🙁 Haha, varför mobbar du Chris? 😛 Han hänger ut mig i diverse trådar genom att visa upp en pinsam video från min första konsert som jag INTE vill att människor ska se, och vägrar att ta ner det...
Micke H Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Nog om det nu. Haft en bra dag då? Jorå, det har jag. Min syster, som pluggar i Grekland, kom hem över julen med sin pojkvän som inte kan ett ord engelska eller svenska, bara grekiska. Trots det väldigt pratglad och riktigt trevlig! Var faktiskt skitkul att träffa syrran igen, hon är inte hemma så ofta numera...
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 God jul till alla i längsta tråden i alla fall (utom Chris). 🙁 Hoppas ni haft en bra jul och fått fina presenter. 🙁 Haha, varför mobbar du Chris? 😛 Han hänger ut mig i diverse trådar genom att visa upp en pinsam video från min första konsert som jag INTE vill att människor ska se, och vägrar att ta ner det... Aj då 🙁
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Nog om det nu. Haft en bra dag då? Jorå, det har jag. Min syster, som pluggar i Grekland, kom hem över julen med sin pojkvän som inte kan ett ord engelska eller svenska, bara grekiska. Trots det väldigt pratglad och riktigt trevlig! Var faktiskt skitkul att träffa syrran igen, hon är inte hemma så ofta numera... Okej. Vi hade vårt firande igår kan man säga. Päronen, brorsan m sambo, syrran och hennes familj och så mormor och morfar. Det var också trevligt.
Micke H Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 (redigerat) Nog om det nu. Haft en bra dag då? Jorå, det har jag. Min syster, som pluggar i Grekland, kom hem över julen med sin pojkvän som inte kan ett ord engelska eller svenska, bara grekiska. Trots det väldigt pratglad och riktigt trevlig! Var faktiskt skitkul att träffa syrran igen, hon är inte hemma så ofta numera... Okej. Vi hade vårt firande igår kan man säga. Päronen, brorsan m sambo, syrran och hennes familj och så mormor och morfar. Det var också trevligt. Nä, ska gå och leka lite till med julklapparna, så kan vi jämföra imorgon, som man gjorde när man var liten. 🙁 Ha det bra! 🙁 EDIT: Dol kan nog hitta på något kul med citatet... 😛 Redigerat 24 december 2006 av Lynxo
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Nog om det nu. Haft en bra dag då? Jorå, det har jag. Min syster, som pluggar i Grekland, kom hem över julen med sin pojkvän som inte kan ett ord engelska eller svenska, bara grekiska. Trots det väldigt pratglad och riktigt trevlig! Var faktiskt skitkul att träffa syrran igen, hon är inte hemma så ofta numera... Okej. Vi hade vårt firande igår kan man säga. Päronen, brorsan m sambo, syrran och hennes familj och så mormor och morfar. Det var också trevligt. Nä, ska gå och leka lite till med julklapparna, så kan vi jämföra imorgon, som man gjorde när man var liten. 😛 Ha det bra! 🙁 Okay. Du med! See ya.
ChromaWoods Postat 24 december 2006 Postat 24 december 2006 Å fy fan. Nu ska man gå igenom alla mail, sms, bilder osv. Radera. Sudda ut. Delete. Borta. Det är så jävla fel!! Fast ändå rätt sak att göra. FAN! Varför denna komplexitet? Varför kan ens hjärta och hjärna aldrig enas nån gång?? Varför kan de inte bara i kör säga: "Nämen, vilken härlig brud! Kör på, det här är ju jättebra!" Aldrig. Alltid alltid alltid finns det någon detalj som inte går att bortse ifrån. Jag vägrar tro att man måste "nöja sig" med att komma så nära det går. Det måste gå att hitta rätt. Helt rätt. Jag ger mig fan inte.
Overkill Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 DoL! Fick du någon trevlig film i julklapp? 😉
ChromaWoods Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Chroma, jag lider med dig 😉 Jag lider också med mig. 🙂 Äh, fan... det blir bra. Tur att man har musiken i alla fall.
Dark Of Light Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 (redigerat) DoL! Fick du någon trevlig film i julklapp? 🙂 😉 Sandra does Säffle! 🙁 Omslaget gör sig nog inte så bra här... 🙂 🙁 Ledsen för din skull Chroma, kvittar vad jag säger, jag kan aldrig trösta dig i ditt elände just nu... The Show Must Go On... Redigerat 25 december 2006 av Dark Of Light
Overkill Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 DoL! Fick du någon trevlig film i julklapp? 🙂 😉 Sandra does Säffle! 🙁 Omslaget gör sig nog inte så bra här... 🙂 Det kan inte ha tagit lång tid! 🙁
Recommended Posts