Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag lät bilan falla ikväll.

Det är över nu.

På självaste julafton.

Jag känner mig som en mördare. 🙁

😛

🙁

Postat
Jag lät bilan falla ikväll.

Det är över nu.

På självaste julafton.

Jag känner mig som en mördare. 🙁

🙁

🙁

Ja... Trist. Hoppades på oss, men det var helt enkelt något som fattades. Funkade inte för mig. Det är tamejtusan jobbigare att dumpa än att dumpas. 🙁

Jag och mitt gamla ömma hjärta. 😛

Postat

Fick ett sms för en minut sen... hon gråter. Jag kan inte ringa upp. Det blir bara värre då.

Det är själva fan.

Själva djävla fan.

Varje gång man bygger upp något... så försvinner en bit av min värld när det till sist raseras. Blir det något kvar i slutändan? Vågar man bygga igen? Man måste ju... eller? Jag bara förstör. För mig själv och andra.

Återigen: Varför måste jag vara så förbannat blödig? För att jag är en INFJ. Jag är "unik". 1% av befolkningen. Yey.... Jättebra.

Du är jättefin, men kommer aldrig.... a-l-d-r-i-g att hitta en likartad människa.

Game Over, man.

Postat (redigerat)
Jag är ledsen, Chroma. Hoppas du inte sitter på julafton och mår dåligt... 😛

Tack kompis. Jag har medicin (vin). Har varit hos farsan och ätit middag och kollat på TV. Inte mycket till julfirande alls. Men det gör inget.

Jag är mer ledsen för hennes skull än för min egen. Jag hatar att behöva göra såhär. Men man måste ju, om det inte funkar för en. I'll be allright.

Nog om det nu. Haft en bra dag då?

Redigerat av ChromaWoods
Postat
God jul till alla i längsta tråden i alla fall (utom Chris). 🙁 Hoppas ni haft en bra jul och fått fina presenter. 🙁

Haha, varför mobbar du Chris? 😛

Postat
God jul till alla i längsta tråden i alla fall (utom Chris). 🙁 Hoppas ni haft en bra jul och fått fina presenter. 🙁

Han hänger ut mig i diverse trådar genom att visa upp en pinsam video från min första konsert som jag INTE vill att människor ska se, och vägrar att ta ner det...

Postat

Jorå, det har jag. Min syster, som pluggar i Grekland, kom hem över julen med sin pojkvän som inte kan ett ord engelska eller svenska, bara grekiska. Trots det väldigt pratglad och riktigt trevlig! Var faktiskt skitkul att träffa syrran igen, hon är inte hemma så ofta numera...

Postat

Han hänger ut mig i diverse trådar genom att visa upp en pinsam video från min första konsert som jag INTE vill att människor ska se, och vägrar att ta ner det...

Aj då 🙁

Postat

Jorå, det har jag. Min syster, som pluggar i Grekland, kom hem över julen med sin pojkvän som inte kan ett ord engelska eller svenska, bara grekiska. Trots det väldigt pratglad och riktigt trevlig! Var faktiskt skitkul att träffa syrran igen, hon är inte hemma så ofta numera...

Okej. Vi hade vårt firande igår kan man säga. Päronen, brorsan m sambo, syrran och hennes familj och så mormor och morfar. Det var också trevligt.

Postat (redigerat)

Okej. Vi hade vårt firande igår kan man säga. Päronen, brorsan m sambo, syrran och hennes familj och så mormor och morfar. Det var också trevligt.

Nä, ska gå och leka lite till med julklapparna, så kan vi jämföra imorgon, som man gjorde när man var liten. 🙁

Ha det bra! 🙁

EDIT: Dol kan nog hitta på något kul med citatet... 😛

Redigerat av Lynxo
Postat

Nä, ska gå och leka lite till med julklapparna, så kan vi jämföra imorgon, som man gjorde när man var liten. 😛

Ha det bra! 🙁

Okay. Du med! See ya.

Postat

Å fy fan. Nu ska man gå igenom alla mail, sms, bilder osv.

Radera.

Sudda ut.

Delete.

Borta.

Det är så jävla fel!! Fast ändå rätt sak att göra. FAN! Varför denna komplexitet? Varför kan ens hjärta och hjärna aldrig enas nån gång?? Varför kan de inte bara i kör säga:

"Nämen, vilken härlig brud! Kör på, det här är ju jättebra!"

Aldrig. Alltid alltid alltid finns det någon detalj som inte går att bortse ifrån. Jag vägrar tro att man måste "nöja sig" med att komma så nära det går. Det måste gå att hitta rätt. Helt rätt. Jag ger mig fan inte.

Postat
Chroma, jag lider med dig 😉

Jag lider också med mig. 🙂

Äh, fan... det blir bra. Tur att man har musiken i alla fall.

Postat (redigerat)
DoL! Fick du någon trevlig film i julklapp? 🙂

😉 Sandra does Säffle!

🙁 Omslaget gör sig nog inte så bra här... 🙂

🙁 Ledsen för din skull Chroma, kvittar vad jag säger, jag kan aldrig trösta dig i ditt elände just nu...

The Show Must Go On...

Redigerat av Dark Of Light
Postat
DoL! Fick du någon trevlig film i julklapp? 🙂

😉 Sandra does Säffle!

🙁 Omslaget gör sig nog inte så bra här... 🙂

Det kan inte ha tagit lång tid! 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.