Dingbats Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Vafan! Min scroll funkar inte när man ska scrolla neråt, bara uppå? och åt sidorna! Så jävla irriterande, det brukar bli så ibland, men det brukar släppa efter att man snurrat lite på den i nån halv minet eller så, men nu har det varit så aslänge!
Dingbats Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Och tio sekunder efter jag tröck på "skicka" så löste sig problemet 😉 musen kanske bara ville att jag skulle bry mig om den lite grann...
Micke H Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 musen kanske bara ville att jag skulle bry mig om den lite grann... 😕 Flickvännen? 😳
Pazo Postat 6 december 2006 Trådstartare Postat 6 december 2006 Ja jävlar! Bästa bilden jag sett på hela veckan! Antagligen även på ännu längre än så! 😕
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Hehe... svårt att sätta fingret på vad som är så kul med den bilden, men kul är den! Lustigt vad poppis det har blivit att skriva grammatiskt inkorrekt förresten.. Aah. Skönt med sköna dagar. Nåt speciellt som hände eller?
Pazo Postat 6 december 2006 Trådstartare Postat 6 december 2006 Hehe... svårt att sätta fingret på vad som är så kul med den bilden, men kul är den! Lustigt vad poppis det har blivit att skriva grammatiskt inkorrekt förresten.. Aah. Skönt med sköna dagar. Nåt speciellt som hände eller? Har gått bra i plugget och jag fick reda på att jag klarade min dugga! 😳 Flörtade en del med en tjej med 😕
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Hehe... svårt att sätta fingret på vad som är så kul med den bilden, men kul är den! Lustigt vad poppis det har blivit att skriva grammatiskt inkorrekt förresten.. Aah. Skönt med sköna dagar. Nåt speciellt som hände eller? Har gått bra i plugget och jag fick reda på att jag klarade min dugga! 😳 Flörtade en del med en tjej med 😕 Stabilt. 😉 A lil' bit o' this, a lil' bit o' that.
Christofer Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Ja jävlar! Bästa bilden jag sett på hela veckan! Antagligen även på ännu längre än så! 😳 😕
Dark Of Light Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Hehe... svårt att sätta fingret på vad som är så kul med den bilden, men kul är den! Lustigt vad poppis det har blivit att skriva grammatiskt inkorrekt förresten.. Aah. Skönt med sköna dagar. Nåt speciellt som hände eller? Har gått bra i plugget och jag fick reda på att jag klarade min dugga! 😉 Flörtade en del med en tjej med 😕 😳 Min pôjk... min pôjk...
Dark Of Light Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Vafan! Min snorre funkar inte när man ska dra neråt, bara uppå? och åt sidorna! Så jävla irriterande, det brukar bli så ibland, men det brukar släppa efter att man snurrat lite på den i nån halv minet eller så, men nu har det varit så aslänge! 😳 Hmm... iofs relativt svårbedömt på de korta pickarna...
Christofer Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Vafan! Min snorre funkar inte när man ska dra neråt, bara uppå? och åt sidorna! Så jävla irriterande, det brukar bli så ibland, men det brukar släppa efter att man snurrat lite på den i nån halv minet eller så, men nu har det varit så aslänge! 😳 Hmm... iofs relativt svårbedömt på de korta pickarna... 😆😆
Pazo Postat 6 december 2006 Trådstartare Postat 6 december 2006 Alltså! Det är något över bilden! så sjukt bra!
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Alltså!Det är något över bilden! så sjukt bra! Eller hur! Och jag har ingen aning om vad det egentligen är! Det där.... oskuldsfulla, gulliga... spaden... och så just det där. "i has a shuvel" 🙂 Anyways, måste sova. Adiós.
Pazo Postat 6 december 2006 Trådstartare Postat 6 december 2006 Alltså!Det är något över bilden! så sjukt bra! Eller hur! Och jag har ingen aning om vad det egentligen är! Det där.... oskuldsfulla, gulliga... spaden... och så just det där. "i has a shuvel" 😉 Anyways, måste sova. Adiós. JA! Precis! Det är som om bilden var allting man ville att livet skulle vara! Gnatt påre! 🙂
Overkill Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Overkill, du försa dig där! Du brukar sitta med huvet under pungen när du bajsar!
Dingbats Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 http://www.bajs.no/ Jag har bajsat cirka 652 kilo!
Pazo Postat 7 december 2006 Trådstartare Postat 7 december 2006 http://www.bajs.no/ Jag har bajsat cirka 652 kilo! jag ca 861! Jag har bajsat mer än dig!
ChromaWoods Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 http://www.bajs.no/ Jag har bajsat cirka 652 kilo! jag ca 861! Jag har bajsat mer än dig! 1163 kg.... över ett ton. 😉
Recommended Posts