Overkill Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Jag har ingen främre stänkskärm på min cyckel! Jag har varken skärm bak eller fram 😳
Pazo Postat 5 november 2006 Trådstartare Postat 5 november 2006 Jag har ingen främre stänkskärm på min cyckel! Jag har varken skärm bak eller fram 😳 Nä men du behöver ju inte cyckla 1 mil om dagen! och nu är det slask å sånt!
Overkill Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Jag har ingen främre stänkskärm på min cyckel! Jag har varken skärm bak eller fram 😳 Nä men du behöver ju inte cyckla 1 mil om dagen! och nu är det slask å sånt! 😳 Nä, jag åker buss 😳
musik (oregistrerad) Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 ...jag har ingen cykel.... Läste om att tre unga killar brutit sig in med yxa och bollträ till en lägenhet i morse nånstans i Sverige. Där fanns fyra unga män. Vad ska man göra? 😳
Dark Of Light Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 ...jag har ingen cykel.... Läste om att tre unga killar brutit sig in med yxa och bollträ till en lägenhet i morse nånstans i Sverige. Där fanns fyra unga män. Vad ska man göra? 😳 🙂 Lägg ner tidningen och ta en öl..?
Krokodil Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 😠 Lägg ner tidningen och ta en öl..? Hur kan du tala om sån skit nu!? Mår dåligt 😳
Dark Of Light Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 😠 Lägg ner tidningen och ta en öl..? Hur kan du tala om sån skit nu!? Mår dåligt 🙂 😮😳 Glöm det där med tidningen då..? Sätt på tv:n istället... Eller grannens dotter vafaen???
Dingbats Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Jag tror att Overkill och Pazo kommer bli ihop ganska snart...
Overkill Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Jag tror att Overkill och Pazo kommer bli ihop ganska snart... 😮 Vadå snart bli ihop? 😄 Vi är ju redan förlovade 🥰
Christofer Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 🥰 Lägg ner tidningen och ta en öl..? Hur kan du tala om sån skit nu!? Mår dåligt 😄🙂 😆😮 Glöm det där med tidningen då..? Sätt på tv:n istället... Eller grannens dotter vafaen??? 😆😆😆
Krokodil Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 😮 Lägg ner tidningen och ta en öl..? Hur kan du tala om sån skit nu!? Mår dåligt 🥰😆 😆😆 Glöm det där med tidningen då..? Sätt på tv:n istället... Eller grannens dotter vafaen??? Dumma! 😄😆
Pazo Postat 5 november 2006 Trådstartare Postat 5 november 2006 Jag tror att Overkill och Pazo kommer bli ihop ganska snart... 😆 Vadå snart bli ihop? 😄 Vi är ju redan förlovade 😮 VA? 🥰
Dark Of Light Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Nu drar jag till Karlstad, hej då 😱 😄 GRANNENS dotter sa jag... Inte... Äh.
Pazo Postat 5 november 2006 Trådstartare Postat 5 november 2006 Mej i Karlstad finns det ju många grannar 😄
Dark Of Light Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Mej i Karlstad finns det ju många grannar 😄 😱 Men finns det döttrar..?
Pazo Postat 5 november 2006 Trådstartare Postat 5 november 2006 Mej i Karlstad finns det ju många grannar 😄 😱 Men finns det döttrar..? MÅnga 🙂
Dark Of Light Postat 5 november 2006 Postat 5 november 2006 Mej i Karlstad finns det ju många grannar 😄 😱 Men finns det döttrar..? MÅnga 🙂 🙂 Känns fortfarande som att gå över ån efter vatten... Finns ett par här i närheten som är rätt goa... En har jag redan slagit klorna i... den andra (hennes syrra) står på tur...
Pazo Postat 5 november 2006 Trådstartare Postat 5 november 2006 Mej i Karlstad finns det ju många grannar 😄 😱 Men finns det döttrar..? MÅnga 🙂 🙂 Känns fortfarande som att gå över ån efter vatten... Finns ett par här i närheten som är rätt goa... En har jag redan slagit klorna i... den andra (hennes syrra) står på tur... 🙂
Recommended Posts