Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
😳 Vet ni var man kan köpa sig en billig hushållsjugoslav..?

Jag fick upp tre träffar på blocket. De bor i Västerbotten iofs, men det beror väl hur pass angelägen man är antar jag om man orkar hämta hem dem ända därifrån.

DoL kanske får en hushållsjugoslav med tomten imorgon 😄

😲 En småväxt Thailändska skulle passa bättre. De kommer åt lite bättre att städa i alla skitiga hörn. Ni vet, bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete... Å andra sidan är jag inte i hörnen så ofta...

Annons
  • Svar 12,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat

😄 Har ni förrästen märkt att Sandra har undvikit den här tråden i flera timmar. Skulle kunna tänka mig att bli hennes manager/agent faktiskt.

10% khachiiinggg! 😳

Jag skulle hålla ett öga på henne och se till att hon tar alla "rätta steg" vidare i sin karriär.

Och introducera henne i Hollywood.

Få henne att göra lite lättklädda B-C-& D filmer 😎 . Jag kunde vara ihop med henne och hålla i tyglarna på så vis riktigt ordentligt och mjölka ur alla pengar som bara går 😆 . Gifta mig med henne förstås för att sedan några år senare, när hennes karriär är helt bottenkörd, skilja mig och få ett rejält underhåll...

silversuitsandraiy0.jpg

😲

Postat
Nu är det dags för bussresa till västergötland. Får se om datorn är ledig där, isåfall dyker jag upp på lite rimstuga sen. Annars, God jul på er!

Vart i Västergötland? 😳

Mullsjö, metropolen.

Postat
YES!!!

Jag klarade tentan! Totalt oväntat. Nu får jag också vara ledig, fast först mellan 10:e och 17:e januari. Hoppas det finns nintendos i affären då

😎  🙂  🙂  🙂  🙂  🙂  🙂

Grattis! 😲

Var glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas med på tentan? 😳

bara lysergsyradietylamid 😆

😄

Kanske var därför det gick tillslut

Postat
DÅLIG bortförklaring! Bara för att jag ägde dig på bortaplan!

😳

Va?

VEm av oss äre egentligen som pratar spanksa va!? 🙁

Mais tu ne peux pas parler DU TOUT à français, petit canard! Et je suis meilleur que toi en espagnol aussi, et tu le sais aussi bien que moi!

HA! ÄGD! 😎

haha. DU är långt ifrån bättre än mig på spanska 😉

Troru inte jag kan läsa dedär? 😉

Du använde säkert Babelfish eller nåt:

But you cannot speak ABOUT the French WHOLE, small duck! And I am better than you of Spanish also, and you know it as well as me!

Säg nåt avancerat på spanska så ska du se att jag kan förstå det hur lätt som helst, utan fuskhjälp av en översättningsmaskin som du använde.

😄🙂

Nähä. Förstod sammanhanget bra direkt ur huvudet.

Det kanske är du som använder babelfish?

Något svårt på spanska? 😄

Menar du svåra ord då? 😛

Postat (redigerat)

Me gusta beber caballos enorme con chocolate barba.

😄

Redigerat av Linus
Postat (redigerat)

Någon mer än jags om tyckte att den där meningan inta hade någon intehåll? 😄😄 .

Edit: Ska jag börja slå in julklapparna snart? 🙁

Redigerat av Nexustwins
Postat

El gato abburido es muy azul las medias verde.

😄

Postat

Wääää

Jag bad inte mina föräldrar om julklappar i år. De har slösat tillräckligt med pengar på mig nu på senaste tiden. Vill ju inte belasta dem mer.

Undra bara vad jag får av min syrra å min bror 😄

Postat (redigerat)
Det är så nära nu... så nära. Vi balanserar på kanten av slutet. Det kan bli bye bye ikväll. Fan. Smärta.

va?

Han är ju med Tina!

Hur är det? Hur går det? 🙂

Inte bra verkar det som 😛

Redigerat av Overkill
Postat
Det är så nära nu... så nära. Vi balanserar på kanten av slutet. Det kan bli bye bye ikväll. Fan. Smärta.

va?

Han är ju med Tina!

Hur är det? Hur går det? 🙂

Inte bra verkar det som 😛

Jag kom hem idag. Vet inte vad jag ska dra för slutsatser av min vistelse... Vissa saker var bra.. andra kändes inte helt hundra.. Jag vet inte. Känner mig så kluven.

Postat

Nu har jag spelat Need for Speed Carbon i typ en timma. Vilket lir! Adrenalin!!

Märkligt nog har bilspel mest känsla på piltangenter. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.