ChromaWoods Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 E-MU 0404 + M-Audio Axiom 49 = Sweeeetness......... 🥰 Var det de två som hade sex i lägenheten ovan mig? 😮 Hmm... Om man pluggar in Proteus VX och rattar in nån modulerad baskagge så... kanske! 😱 Det beror nog på var man pluggar in det du väljer att kalla "proteus VX". Ja precis. Projektionen av "musikproduktionsvärlden" i den riktiga världen kan mycket väl vara "barnpoduktions" metoder. Va? 🙂 Jag töntar mig mest... Gonatt! G'natt! 😛
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Undrars om det finns en grais stämapparat för gitarr i VST-format? 😛 Jobbit att behöva mecka igång GuitarPort varje gång man ska stämma skiten.
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Undrars om det finns en grais stämapparat för gitarr i VST-format? 😛Jobbit att behöva mecka igång GuitarPort varje gång man ska stämma skiten. Free Guitar Tuner Wohoo! 🙁
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Postat 16 december 2006 Var uppe mellan 11.45 å 15.15 typ. Annars har jag sovit hela dagen 🙁
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 vad gör ni? Inget vidare drag här inne. Jag ska äta currykyckling nu, och ta en vinare till. Själv då?
Overkill Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 vad gör ni? Inget vidare drag här inne. Jag ska äta currykyckling nu, och ta en vinare till. Själv då? Inget. Hur mår älsklingarna? 😄
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Postat 16 december 2006 Jag mår bättre nu efter alvedonen ska fixa iiordning rummet lite! Sen dra till min syrra
Overkill Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Min pappa är på julbord i Halmstad nu. Vid bordet bredvid sitter Per Gessle
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 vad gör ni? Inget vidare drag här inne. Jag ska äta currykyckling nu, och ta en vinare till. Själv då? Inget. Hur mår älsklingarna? 😄 Vilka då? 😄 Du menar min nya utrustning? 😄 Bara bra tack. Jag har ställt iordning grejorna nu i rummet. Kolla! 🙂
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Stökigt jue! haru bra löyssning? 😕 Haha, jaaa... men det är ju så trångt! Då blir det stökigt. Sladdar överallt. Skulle behöva ett helt rum som sagt, och ett mycket större bord. Nej lyssning är en av de saker jag saknar... har inga monitorer, bara de dära HiFi-högtalarna på bilderna. 🙁 Men jag måste ta det lugnt ett tag innan jag börjar köpa prylar igen. Men sen står ett par monitorer högt upp på önskelistan. Och stativ + puffskydd. Och extern hårddisk. Osv...... osv...... osv.... osv....
Dark Of Light Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 AAHAH! "Over and out, Sandra Overkill." 😕🙁
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 😕 Öl? Jag vill ha kall öl..... 🙁 Har bara massa jävla vin hemma...
Dark Of Light Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 😕 Öl? Nä 😄 🙁 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit.
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Postat 16 december 2006 😕 Öl? Nä 😄 🙁 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit. Alltså. Jag är sjuk och går på alvedon så att jag inte bara ligger som en grönsak i sängen :usnure:
Recommended Posts