Pazo Postat 4 oktober 2006 Trådstartare Postat 4 oktober 2006 Använder du silkesvantar? Njepp. Har nog aldrig testat sådanna vantar.
Christofer Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 morrning The same to you my little wooden friend. 😎
Micke H Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Trött...så jävla trött...fan vad jag hatar morgonar...fan vad jag hatar skoldagar...fan vad jag hatar mitt liv... 😎
Overkill Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Trött...så jävla trött...fan vad jag hatar morgonar...fan vad jag hatar skoldagar...fan vad jag hatar mitt liv... 😎 😳
Micke H Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Trött...så jävla trött...fan vad jag hatar morgonar...fan vad jag hatar skoldagar...fan vad jag hatar mitt liv... 😎 😳 Jag hatar dig med... 😄
Overkill Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Trött...så jävla trött...fan vad jag hatar morgonar...fan vad jag hatar skoldagar...fan vad jag hatar mitt liv... 😎 😳 Jag hatar dig med... 😄 😠
Micke H Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Trött...så jävla trött...fan vad jag hatar morgonar...fan vad jag hatar skoldagar...fan vad jag hatar mitt liv... 😎 😳 Jag hatar dig med... 😄 😠 Loser...idiot...hora...bondläpp... 😠
Christofer Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Trött...så jävla trött...fan vad jag hatar morgonar...fan vad jag hatar skoldagar...fan vad jag hatar mitt liv... 😎 Samma här. 😳
Christofer Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 😎 😳 vad? 😠 Jag hatar dig! 😄😠 Vad har jag gjot dig? 😲
Recommended Posts