Fidden Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Dagens laboration gick åt skogen. Liksom den förra. 2 av 2 har misslyckats hittills i kursen, och jag är inte helt säker på att labassistenterna är oskyldiga. Fast det kanske är mer troligt att det är laboranternas fel. förmodligen bara mitt. (idag var det dock en bloddonator som verkade helt befriad från blodplättar som ställde till det. mest synd om honom/henne dock) Sådär, nu får alla gå och pilla ut intressepilarna ur ögonen.
Overkill Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Lynxo, jag är nästan klar 😲 Outrot där, hur vill du ha det?
Christofer Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Vet inte...Men jag har varit och köpt två biljetter till Lordi och Sabaton 😄 😄 😄 😄 😄 Jaja... Whatever.. inget man kan bygga en framtid på 😄 I don't give a fuck as long as I can see Sabaton live 😏😲😄😎 Så kan man ju också se det. Mäh... Vänta lite så skall jag hjälpa dig kliva ned från den där höga ponnyn. va menas? 😲
Overkill Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Lynxo jag kom på en lugn sak till sista grejen där, jag mailar också! 😲
Sonnert Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Fan hur gör man musik? jag vill att det ska låta Ox Ox ompomp tss Ox Ox ompomp tss jag har laddat in 3 st subtractors nu och tryckt på play... händer ingenting ju. 😆😏
Pazo Postat 12 september 2006 Trådstartare Postat 12 september 2006 Träningsverk? Är det där riksdagsmännen motionerar? 😏 😆🙂
Pazo Postat 12 september 2006 Trådstartare Postat 12 september 2006 Mitt lillfinger har ett stort jack vid första leden (inte knogen utan den ovanför knogen). Och det är massa blod där också 😏 På min golvpuka samt på virveln äre också blopd 😆
Pazo Postat 12 september 2006 Trådstartare Postat 12 september 2006 Attans.. va rädd om trummorna. 😆😆🙂😏🙂 De var bara blod på skinnen. så trummorna mår bra 😎
Linus Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Pazo, vad har jag sagt? Använd trumpinnar istället.
Pazo Postat 12 september 2006 Trådstartare Postat 12 september 2006 Tre till fyra portioner my äss! Blev två normalstora 🙂
Recommended Posts